Rencahati|Kenali G-spot Wanita

Rencahati|Kenali G-Spot Wanita
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Bercerita pasal G-Spot wanita pasti akan menimbulkan pelbagai andaian,pandangan dan pendapat yang nyatanya berbeza-beza.Ada juga sesetengah lelaki yang selalu bertanya,adakah penting mengetahui dimana G-Spot wanita itu?Dan jawapannya ternyata juga berbeza-beza.Ada yang kata penting dan ada yang kata tidak.

Namun,walau apa persoalan pun yang timbul,hakikat yang sukar disangkal,wanita memang menikmati sensasi perasaan berahi dan nikmat yang mampu diberikan oleh titik G-Spot mereka.

Buat lelaki,mengetahui dan mengenali dimana sebenarnya G-Spot wanita semestinya merupakan satu kelebihan kerana ia merupakan salah satu senjata penting untuk memberikan kepuasan dan keseronokan kepada wanita yang menjadi pasangan mereka.

Jadi,para lelaki semua,hari ini saya akan terangkan serba sedikit mengenai dimana letaknya G-Spot wanita dan apa yang perlu anda buat dengannya semasa melakukan hubungan seks.

Tempat letaknya G-Spot wanita
-Tertanya-tanya dimana letaknya?Okay!..ianya terletak dekat dengan 'urethra'(pundi/salur kencing), dibahagian depan dinding dalam vagina wanita iaitu kira-kira 2 ke 3 inci didalam.Senang untuk mengetahuinya kerana titik G-Spot wanita agak sedikit kasar dari dinding vagina yang lembut dan gebu.Ia biasanya akan lebih 'memunculkan' diri dan lebih mudah dijumpai sekiranya pasangan anda berada dalam keadaan telah ghairah dan berahi.


Apa yang harus dilakukan
-Titik G-Spot wanita ini kurang memberikan reaksi yang baik dengan sentuhan lembut.Cara merangsang adalah dengan mencuit-cuit,menggaru-garu,atau menggosok-gosok sedikit keras dalam gerakan putaran.Tetapi pastikan anda tidak melakukannya terlalu kasar sehingga menyebabkan kesakitan pada pasangan.Mintalah petunjuk dari pasangan anda ketika melakukannya.Tanya apa yang di rasakannya dan bagaimana si dia mahu anda merangsang titik G-Spotnya tersebut.

Tiada yang lebih baik ketika melakukan hubungan seks melainkan persefahaman antara satu sama lain.Dalam masa anda merangsangi titik G-Spot pasangan anda,jangan lupa untuk merangsangi juga 'clitoris'nya kerana bukan semua wanita boleh mencapai orgasme hanya dengan ransangan kepada titik G-Spot mereka.Sesetengah wanita perlukan rangsangan di beberapa bahagian yang lain untuk meningkatkan keghairahannya.

Saya yakin anda tentu faham apa yang diinginkan oleh pasangan anda.Berikanlah apa yang terbaik untuk pasangan anda dan juga untuk diri anda sendiri.

Harapan saya semoga apa yang saya tulis kali ini akan ada manfaatnya buat semua.Kiranya ada salah dan silap,harap berikanlah teguran dan bimbingan.
Terimakasih.

Nota:Tulisan ini sekadar untuk berkongsi sedikit pengetahuan yang ada dan tidak berniat untuk mengaibkan mana-mana wanita.

Ulasan

  1. No entry dah 6 tahun.Satu entry yang memberansangkan.Very good.

    BalasPadam
  2. nizam-terimakasih byk2.
    Kenalinegaraku4u2c-terimakasih atas kunjungan.waiting 4 your latest entry ni bro..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet