Gerakan Nikmat Saat Bersetubuh

Gerakan Nikmat Bersetubuh Spices Of Heart

Gerakan Nikmat Saat Bersetubuh-Terdapat banyak faktor yang mampu memberikan kepuasan dan kenikmatan dalam persetubuhan.Selain dari teknik-teknik yang baik,faktor yang tidak kurang pentingnya juga adalah gerakan yang dilakukan antara pasangan saat bersetubuh.

Gerakan yang berseni dan menikmatkan mampu membangkitkan keberahian yang tidak terperi sekaligus memberikan kepuasan kepada pasangan.Selain dari gerakan sorong tarik yang biasa ada beberapa lagi gerakan yang lebih menikmatkan boleh dilakukan saat bersetubuh.Sebagai pengetahuan untuk semua,saya perturunkan dibawah ini..

Hentaman Cinta
-Selepas 'Tuan P' dimasukkan ke liang 'Puan V',pasangan merenggangkan sedikit badan dengan 'Tuan P' masih didalam.Kemudian dengan serentak mereka menghempapkan alat kelamin mereka.

Menjahit Kain
-Kepala 'Tuan P' berada dicelah bibir 'Puan V' dan digesel-geselkan pada permukaannya.Kemudian dengan pantas dan kuat dihempap masuk 'Tuan P' ke dalam 'Puan V' hingga ke pangkalnya.
Gerakan ini sesuai bagi pasangan yang boleh menahan dan menangguhkan orgasme mereka kerana ia boleh membuatkan pasangan mencapai klimaks dengan segera.

Timba Dalam Perigi
-Setelah 'Tuan P' berada didalam 'Puan V',pasangan berdakapan erat dan hangat antara satu sama lain.Lelaki menyorong masuk kemudian menarik sedikit 'Tuan P'nya.Lepas itu,perempuan menonjolkan 'Puan V'nya ke arah 'Tuan P' kemudian ditarik sedikit.Gerakan selang seli ini diteruskan bagai timba keluar masuk perigi.

Bergiliran
-Lelaki membuat gerakan sorong tarik seperti biasa kemudian berhenti.Selepas itu perempuan pula membuat gerakan seperti lelaki dengan 'Tuan P' didalam 'Puan V'nya kemudian berhenti.Gerakan ini dilakukan bergilir-gilir hinggalah sampai ke klimaksnya.

Cungkilan Rindu
-Lelaki meletakkan kepala 'Tuan P' dicelah bibir 'Puan V'.Kemudian digeselkan ke kiri ke kanan,ke atas dan ke bawah.Gerakan ini memerlukan 'Tuan P' yang cukup keras tegangnya.

Kekasih Sejiwa
-Lelaki memasukkan seluruh 'Tuan P'nya ke dalam lubang 'Puan V' perempuan dengan ari-ari mereka bertemu rapat.Dalam keadaan begini lelaki bergerak kuat tanpa merenggangkan langsung 'Tuan P' dari lubang 'Puan V'.Gerakan ini amat menikmatkan terutama bagi perempuan kerana 'Puan V'nya dapat mengemut 'Tuan P' hingga ke pangkalnya.

Semoga apa yang diberikan diatas dapat menjadi ilmu yang berguna buat semua dalam membina kehidupan seks yang membahagiakan.

Sekian.Terimakasih.

Ulasan

  1. Aku belum tahu pasal ini sob, aku save ya. Mungkin suatu saat aku memerlukannya..

    BalasPadam
  2. thanks semua sudi baca n komen.thanks semua sudi baca n komen.

    BalasPadam
  3. LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE 
    MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.
    FOR WATCHING MOVIE ,NEWS ,AL JAZEERA ,SPORTS 
     VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <
    SINGAPORE RADIO >CLICK TO LISTEN <<
    LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN << 
    WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHING<<
    DI SINI ADA ,THR GEGAR,HOTFM,KLFM,JOHOR FM DAN MACAM MACAM 
    LAGI,TERDAPAT LEBIH KURANG 175 BUAH STESEN RADIO
    YANG BEROPERSI DI MALAYSIA BOLEH DI DENGARI DI SINI SECARA PERCUMA
     >KLIK LINK
    LISTEN INDONESIA RADIO ONLINE CLICK >> CLICK TO LISTEN <<
    pas tv ,tv selangor,tv kelantan, rtm1 ,rtm2,mobtv,dan banyak lagi..........

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet