Posisi Seks Berahi Habis!

Posisi Seks Berahi Habis Spices Of Heart

Posisi Seks Berahi Habis!-Hubungan seks bukan sahaja keperluan bagi manusia yang hidup berpasangan.Tetapi ia akan mendekatkan lagi keintiman antara satu sama lain dari segi emosionalnya.

Seks yang baik adalah seks yang mampu memberi keseronokan dan ghairah berahi mendalam yang merupakan kunci ke arah kepuasan dan orgasme.Namun bukan semua pasangan yang melakukan seks dapat mencapai keghairahan dan tingkat berahi yang di dambakan.

Kepada pasangan yang sukar mencapai keghairahan dalam hubungan seks,kali ini saya akan memberikan anda beberapa tips bagaimana anda boleh menggunakan kelebihan posisi-posisi tertentu dalam seks untuk ghairah dan berahi yang maksima.

Posisi-posisi seks berikut ini boleh anda gunakan ketika melakukan seks bersama pasangan..


Tatapan Jiwa Cinta
-Walaupun posisi ini satu posisi yang biasa dan konvensional,tetapi dengan posisi ini rasa keintiman pasangan akan semakin erat kerana seluruh tubuh bersentuhan.Mata bertemu mata,bibir bertemu bibir hingga cinta di jiwa makin bergelora.Untuk lebih rasa intim,wanita boleh melunjurkan kakinya dan lelaki merenggangkan kaki ke luar.Dengan cara ini,lelaki dapat lebih erat memeluk wanita dan bebas melakukan gerakan.

Rindu Duduk Bertaut
-Lelaki duduk dengan merenggangkan kaki dan menggunakan tangan untuk menopang tubuh.Wanita pula duduk dipangkuan lelaki juga menggunakan tangan menopang tubuhnya.Dengan posisi ini,pasangan hanya melakukan gerak yang perlahan tetapi keintiman akan makin terasa kerana mata mereka sentiasa saling menatap serta bibir saling berkucupan mesra hingga rindu yang sentiasa dihati makin bertaut menimbulkan berahi cinta.

Bidadari Menganyam Kasih
-Posisi dimana wanita yang memainkan peranan utama dengan lelaki berbaring dan wanita duduk diatas.Dengan posisi ini wanita bebas melakukan gerakan mengikut ritma yang disukai.Ketika wanita bergerak meraih dan merasakan nikmat serta menganyam ghairah kasihnya,lelaki boleh membantu dengan merangsang payudara wanita menggunakan tangan atau pun bibir dan mulut.

Satria Mengendong Asmara
-Lelaki mengendong wanita dengan kaki wanita membelit dan bertaut pada bawah pinggang lelaki sambil tangan memaut pada tengkuk.Lelaki dan wanita boleh saling berkucupan lembut dan memadu asmara dalam tempo yang perlahan dan romantis.


Ketika melakukan posisi-posisi ini,buatlah gerakan sorong tarik masuk keluar yang sesuai dan memberikan keselesaan.Untuk gerakan yang menikmatkan,anda boleh ketahuinya melalui tulisan saya sebelum ini-Gerakan Nikmat Saat Bersetubuh.

Harapan saya semoga tulisan yang sederhana ini ada manfaatnya buat anda semua.Semoga tips yang diberikan akan dapat sedikit sebanyak membantu anda memberikan seks yang terbaik buat pasangan yang dicintai.Sesungguhnya hubungan seks yang baik mengeratkan keintiman antara satu sama lain dan merupakan salah satu faktor penting kepada kebahagiaan yang berpanjangan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet