Tips Menikmati Seks Kilat

Tips Menikmati Seks Kilat Spices Of Heart

Tips Menikmati Seks Kilat-Kehidupan dizaman sekarang yang serba pantas kadangkala turut memberi kesan kepada kehidupan seks pasangan yang berumahtangga.Kesibukan dengan kerja dan keterbatasan waktu membuatkan ada antara pasangan jarang dapat meluangkan waktu bersama termasuklah rutin seks yang diinginkan.

Oleh itu,satu-satunya yang menjadi pilihan adalah dengan melakukan seks kilat(quickie sex) iaitu hubungan seks yang hanya memerlukan masa yang singkat antara 10 hingga 15 minit.Tetapi seks kilat jika tidak dilakukan dengan cara yang tepat bukan sahaja tidak mampu melunaskan keinginan seksual pasangan malah boleh menjadi sesuatu yang membosankan.Lalu bagaimanakah cara-cara yang terbaik untuk melakukan seks kilat?

Dibawah ini saya senaraikan beberapa tips buat anda semua bagaimana melakukan seks kilat yang baik dan mampu memberikan kenikmatan kepada pasangan.

Telitilah tips-tips berikut;

1)Nyatakan keinginan anda kepada pasangan.Beritahu bagaimana anda ingin melakukan seks tersebut.Tetapkan tempatnya samada didapur,di ruang tamu atau pun dibilik air ketika mandi.Dengan cara ini,pasangan anda akan bersedia menanti 'serangan' dari anda.Keghairahan pasangan akan meningkat dalam menanti dan memikirkan saat indah dan kenikmatan yang bakal anda berikan.

2)Berfantasi sebelum melakukan seks anda.Bayangkanlah tentang bagaimana dan apa yang anda akan lakukan dengan pasangan.Bayangkan bagaimana anda dan pasangan menikmati saat-saat indah tersebut.Ini akan membantu merangsangkan keinginan dan tahap keghairahan anda.Rasa berahi dan ghairah awal amat penting kerana seks kilat adalah seks tanpa pemanasan(foreplay).

3)Kenali dan pastikan setiap titik rangsangan pada badan pasangan.Beri tumpuan pada bahagian-bahagian yang mampu meningkatkan ghairah pasangan anda dengan cepat.Berilah sentuhan,usapan,cubitan,gigitan dan jilatan dimana yang disukai pasangan anda.

4)Pastikan tangan dan jari-jemari menjadi 'sex toy'.Selain dari bibir,mulut dan lidah,aktifkan juga tangan dan jari anda ke seluruh badan pasangan.Dan sebagai tambahan,jika perlu anda boleh juga menggunakan kaki untuk membantu memberi rangsangan dengan menggosok-gosok betis dan paha pasangan.

5)Untuk menambahkan keseronokan,lakukan seks tanpa menanggalkan pakaian.Ini kerana 'thrill' dan 'adventure' ketika menyingkap,menyinsing, dan menarik pakaian mampu menaikkan lagi rasa ingin dan berahi antara satu sama lain.

6)Walaupun seks kilat,lakukannya dengan tenang dan tidak gopoh gapah.Atur pernafasan anda dengan baik untuk memastikan anda mampu mencapai orgasme selari dengan pasangan.Pernafasan yang teratur akan memberi ruang buat anda mengetahui dan memastikan setiap sentuhan dan aksi anda mampu memuaskan pasangan atau tidak.Bertindaklah dengan bijak dalam hubungan seks anda bersama pasangan.Berilah kepuasan yang pasangan anda mahukan dan carilah kepuasan yang anda sendiri inginkan.


Demikianlah sedikit tips dalam melakukan seks kilat untuk memastikan ianya juga mampu memberi kenikmatan sama seperti rutin seks yang biasa.Semoga ianya akan menjadi tips yang bermanfaat dan berguna buat semua.

Sekian.Terima kasih.

Ulasan

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet