Kucupan Hebat Pilihan Lelaki

Kucupan Hebat Pilihan Lelaki Spices Of Heart


Kucupan Hebat Pilihan Lelaki-Kucupan itu merupakan rencah utama pelengkap hubungan asmara.Tanpa kucupan asmara yang dilakukan bagai hilang manis masinnya.

Kucupan juga kunci kepada sesi pemanasan(foreplay) dan peningkat kepada keghairahan.Lelaki selalunya menggunakan kuasa kucupan untuk membuat wanita penasaran dan tenggelam dengan rasa berahi.

Kali ini apakata kita lihat beberapa jenis kucupan yang menjadi pilihan lelaki ketika menggoda wanita untuk berasmara.

Antara kucupan-kucupan tersebut adalah;

Usikan Manis Dan Manja
-Kucupan lembut dan perlahan yang diberikan pada tengkuk,cuping telinga,bahu dan seterusnya ke dada wanita yang membuat wanita merasa aman,tenang dan disayangi.

Sapaan Nakal
-Kucupan pada bibir disertai dengan sentuhan nakal pada bahagian-bahagian badan wanita menyatakan keinginan lelaki secara terus terang.Kucupan ini biasanya membuat perasaan wanita bergelora dan penasaran.

Episod Romantik
-Kucupan ala ala episod romantis dalam filem-filem atau drama di iringi dengan alunan muzik yang merdu dengan suasana kamar tidur yang romantik.

Till Death Do Us Part
-Kucupan ini paling disukai samada lelaki mahupun wanita.Bila bibir bersatu,lidah bertemu lidah saling mengusik saling membelit sementara tubuh berdakapan rapat dan tangan bergenggaman erat.Perasaan intim ingin bersatu dan gelora ghairah berahi makin memuncak membuat keinginan bercinta dan berasmara bersama-sama dirasakan.

Sesungguhnya,apapun kucupan yang disukai,biarlah ia disertai dengan perasaan kasih dan cinta yang mendalam semoga setiap rasa ghairah dan nafsu berahi yang dicipta membawa kepada hubungan seks yang memberikan keseronokan dan kebahagiaan.

Ulasan

  1. sob, linknya udah ane pasang di footer blog ane http://www.kukuhcdh.com link balik yach, mkci

    BalasPadam
  2. berkunjung sob
    oh yach sob, link dengan anchor Topeng Tuxedo yang beralamat di http://www.topengtuxedo.blogspot.com tolong gantikan dengan Kolase Cinta Corp. dengan alamat http://www.kolasecinta.blogspot.com
    saat ini saya lagi bersiap2 redirect blog tersebut, mengenai alasannya bisa di lihat di http://www.topengtuxedo.blogspot.com
    mkci, maaf merepotkan

    BalasPadam
  3. tapi yang jd masalah kalau pas mulut bau, langsung deh drob, saya prnah, gila, semangat udah 45, tp pasangan saya mulutnya bau bgt, langsung deh, dah g ada gairah lagi, tp saya nggak berani bilang

    BalasPadam
  4. Hahaha...iya tak ya ek sob..
    Mgkn ada sesetengah wanita dan lelaki cam tu,tapi yelah,kalau kita sbg pasangannya elok kalau dibgtau sob..tak salah utk kebaikan dia dan kita juga kan.Mgkn dia akan kecil hati atau terasa,tapi kalau kita tak bgtau,mcm kita pura2 pulak..cari cara bgtau dia sob,kalau tak pakai cakap,pakai perbuatan pun bisa..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet