Tutorial Seks|Gaya 69 Paling Nikmat

Seks 69 Paling Nikmat Spices Of Heart

Tutorial Seks|Gaya 69 Paling Nikmat-Dalam hubungan seks,mevariasikan gaya atau posisi seks amat penting demi keseronokan dan kepuasan seks yang dilakukan.

Antara salah satu gaya yang menjadi pilihan kebanyakan pasangan adalah gaya 69 atau tunggang terbalik.Tujuan utama gaya 69 ini adalah mengoptimasikan seks oral demi meningkatkan keghairahan dan memberi kenikmatan antara satu sama lain.Tetapi gaya 69 yang tidak teratur kadangkala boleh membosankan pasangan.

Untuk itu kali ini saya akan memberikan sedikit tutorial atau tips terbaik untuk menjadikan gaya 69 yang anda dan pasangan lakukan bakal menjadi yang paling nikmat anda berdua rasakan.

Ini tips yang saya maksudkan..

Kebersihan Diri
-Ini amat penting dalam hubungan seks umumnya dan khusus dalam gaya 69 kerana tubuh badan yang bersih dengan bau yang harum mampu membangkitkan rasa ghairah kepada pasangan.Sebelum bermula,sebaik-baiknya anda dan pasangan mandi bersama,saling membersihkan diri antara satu sama lain.Selepas mandi,semburlah wangian yang menyenangkan pada badan dan juga tempat anda ingin berasmara.

Melakukan Pemanasan(Foreplay)
-Kunci utama kepada gaya 69 yang menikmatkan adalah keghairahan awal anda dan pasangan.Lakukanlah pemanasan terlebih dulu seperti saling bergurau senda,belai- membelai dan berkucup-kucupan.Apabila ghairah anda dan pasangan makin meningkat,itulah masa terbaik untuk memulakannya.

Kembangkan Kreativiti
-Ketika melakukan gaya 69,jangan sekadar menggunakan lidah anda dan menumpukan perhatian pada alat kelamin pasangan saja.Anda juga perlu menggunakan sepenuhnya mulut,bibir serta jari jemari anda dengan mengusap,mengucup dan menggigit-gigit bahagian dalam paha pasangan,punggung dan bahagian-bahagian lain sekitar alat kelaminnya.

Aktif Dan Tumpukan Sepenuh Perhatian
-Berikan tumpuan anda dengan sepenuh perhatian kepada permainan yang anda dan pasangan lakukan.Jika anda menyukai satu-satu perkara yang pasangan anda lakukan,biarlah dia tahu.Jangan malu untuk mendesah.merintih mahu pun menjerit jika anda memang merasa ghairah dan berahi.Namun,jangan pula anda berpura-pura.Jika apa yang dibuat pasangan tidak menikmatkan anda,berterus teranglah dengannya.Beri dia petunjuk untuk melakukan mengikut apa yang anda sukai.Begitulah juga sebaliknya.Tanyalah pada pasangan apa yang dia mahukan dan mintalah petunjuk darinya untuk anda merangsangnya dengan cara yang terbaik.

Selain dari tips ini,apa yang penting ketika melakukan gaya 69 adalah persefahaman dan rasa saling ingin memuaskan antara anda dan pasangan.Bila anda berdua saling memahami,saling memberi dan saling menerima,bukan sahaja gaya 69 menjadi paling nikmat tetapi hubungan seks anda dan pasangan pastinya akan lebih menyeronokkan dan memberikan kebahagiaan.

Sekian.Semoga tulisan kali ini ada manfaatnya buat semua.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet