Beberapa Perkara Paling Dibenci Wanita Ketika Berasmara

Hubungan asmara yang adil tidak dinafikan menjadi titik tolak kekuatan dan penentu usia sesebuah perhubungan.Kalau lelaki mempunyai keinginan dan kecendurangan sendiri dalam hubungan asmara,begitu jugalah dengan kaum wanita.
Adalah satu kesilapan besar bagi kaum lelaki jika menganggap apa yang diberikan kepada pasangan wanita sentiasa betul dan mencukupi.Sepertimana lumrahnya,dalam hubungan asmara,kebanyakan wanita amat jarang sekali mahu meluahkan rasa tidak puashati,kekurangan dan sebagainya.Sebagai lelaki,adalah amat penting mengetahui serba sedikit tentang keinginan biasa bagi kebanyakan wanita dalam hubungan asmara demi sebuah perhubungan yang membahagiakan kedua-dua pihak.
Berikut dinyatakan beberapa perkara yang dibenci oleh kebanyakan kaum wanita ketika berasmara semoga menjadi panduan dan petunjuk buat lelaki semua;

1)Takut-takut atau Terlalu hormat
-mungkin kebanyakan lelaki menganggap melayan wanita dengan lemah lembut adalah cara terbaik.Pernahkah ketika mahu berasmara anda berkata seperti ini;bolehkah kalau... ,mahu tak kita...,marahkah kalau.... Tahukah,sebenarnya,wanita amat tidak suka lelaki yang takut-takut dan terlalu hormat begini.
Jadilah kekasih yang sebenar,dengan mencium,mengucup atau membelai wanita lebih membuktikan yang anda menginginkannya dan lebih membangkitkan ghairah wanita daripada berkata-kata meminta izin.

2)Tergesa-gesa atau seronok sendiri
-tanpa pembuka tanpa pemula terus-terus pertengahan dan pengakhiran,ibarat mesin seks,yang ditahu nak selesaikan cepat.
Wanita seperti lumrahnya kejadian,memang banyak punca nafsu tetapi sukar dan lambat dibangkitkan,tak macam lelaki.Jadi fahamilah,hubungan asmara bukan asal buat saja,jadikan saat berasmara sebagai saat bercinta yang paling seronok,paling indah dan paling bahagia.

3)Sekadar tanggungjawab
-memang tak dinafikan dah jadi tanggungjawab lelaki mengisi kekosongan batin wanita..tapi hubungan asmara bukan sekadar menunaikan tanggungjawab.
Wanita perlukan lebih daripada seks,ketika asmara manja-manjakanlah pasangan,selalukanlah puji pasangan samada tentang tubuh badannya atau apa pun.Hubungan asmara kan kemuncak percintaan dimana perasaan,keinginan dan keghairahan bersatu.

4)Macam ikut jadual atau rutin biasa
-kalau asyik sama saja tentulah membosankan.Sekali-sekala ubah cara,ubah step,ubah keadaan atau ubah tempat ada baiknya.Kalau biasanya kat kamar,apa salahnya sesekali buat kat bilik mandi,dapur atau lain-lain tempat yang sesuai tak ada salahnya,barulah tak membosankan.

5)Dah selesai maka selesailah
-kebanyakan lelaki ada sikap ini.Bila dah dapat,dah selesai maka selesailah hubungan asmara.Tahukah,antara semua,inilah paling dibenci wanita.Cubalah,walaupun dah selesai,layanlah pasangan seperti berbual-bual mesra,kucup,cium atau belai sebentar,kan bagus untuk perhubungan.

Lelaki,fahamilah,kalau kaum lelaki banyak ragam banyak keinginan,sama lah dengan kaum wanita.Apa yang penting,sama-sama memahami dan melengkapi samada dalam hubungan asmara ataupun hidup seharian adalah perlu demi sebuah perhubungan yang harmoni,bahagia dan berkekalan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

5 Tuntutan Wanita Dari Lelaki