Bagaimana Memberi Urutan Sensual Kepada Pasangan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Pernahkah anda mengurut pasangan anda?
Jika tidak,ternyata amat sayang sekali.Ini kerana anda telah membiarkan salah satu cara mudah dan berkesan untuk mengeratkan lagi kemesraan antara anda dan pasangan.

Memberi urutan kepada pasangan bukan sahaja salah satu tindakan yang romantik tetapi urutan yang dilakukan dengan cara sensual/erotic merupakan cara paling berkesan bagi merapatkan keintiman antara pasangan.

Sahabat semua,sehubungan dengan itu,kali ini saya akan berkongsi serba sedikit kaedah bagaimana caranya anda boleh memberikan urutan yang baik,urutan yang bersifat sensual/erotic kepada pasangan anda.Melakukan urutan sebegini pastinya akan menambah variasi dalam hubungan anda kerana variasi itu sememangnya amat penting untuk sebuah hubungan yang tidak membosankan,harmoni dan bahagia.

Marilah kita teliti kaedah-kaedah memberi urutan sensual/erotic yang saya maksudkan..

Pemanasan(warm up)
-Sebelum melakukan urutan,lakukan warm up terlebih dulu seperti duduk berduaan sambil membelai,memberikan sedikit ciuman kepada pasangan.Juga jangan lupa untuk menyediakan minyak urutan yang akan digunakan.Pilihlah yang berteraskan bauan yang menyenangkan seperti lavender,spearmint.tea leaf dan lain-lain.Untuk kesan sensual terbaik,seeloknya hangatkan sedikit minyak urutan tersebut menggunakan microvave atau alat lain.

Sesuaikan tempat dan selesakan diri
-Untuk memudahkan proses urutan,carilah tempat yang sesuai agar pasangan anda boleh berbaring dengan bebas dan selesa.Misalnya biarkan si dia berbaring di atas tilam atau pun lantai dibilik tidur.Anda juga perlu berada dalam keadaan yang selesa dan menyenangkan.Untuk menghadirkan sedikit kesan romantik biarlah suasana di dalam bilik sedikit samar.

Sapu minyak urutan
-Untuk menyapu minyak urutan,caranya adalah dengan menuangkan sedikit ke tangan anda terlebih.Pastikan minyak urutan yang di hangatkan tidak terlalu panas dan tidak membahayakan.Ratakan minyak urutan di tangan anda kemudian sapulah dengan sentuhan yang lembut dan ratakan ke seluruh badannya perlahan-lahan.

Cara mengurut
-Mulakan urutan dengan sentuhan lembut dan picitan-picitan halus ke seluruh badan pasangan.Untuk memberikan sensasi yang berlainan,anda boleh mempelbagaikan teknik urutan seperti menggunakan tapak tangan menekan-nekan dengan lembut secara pusingan.Buat tumbukan kecil perlahan-lahan menggunakan tangan anda dengan keadaan separuh genggaman.Atau anda boleh cuba melegakan otot-ototnya dengan menekan menggunakan ibu jari.

Jelajahi seluruh badan
-Ketika urutan dilakukan,jelajahi ke seluruh anggota badan pasangan tanpa meninggalkan satu bahagian pun.Mulakan pada belakang,bahu,lengan,punggung hinggalah ke paha dan betis.Kemudian bahagian depan bermula dari kulit kepala,muka,dada,perut,kaki dan termasuklah bahagian sulitnya.

Komunikasi dengan pasangan
-Dalam masa urutan dilakukan,pastikan anda berbicara dengan pasangan anda.Misalnya jika anda rasa picitan yang anda lakukan agak kuat,tanyalah pasangan anda sekiranya dia merasa kesakitan.Urutan yang menyakitkan akan menyebabkan tujuan asal urutan dilakukan akan bertukar menjadi sesuatu yang membosankan.Jangan segan untuk meminta petunjuk dari pasangan tentang bahagian mana badannya harus dilebihkan urutan untuk memastikan urutan yang anda lakukan memuaskan hatinya.

Jadikan ia suasana yang seksual
-Urutan sensual tidak bermakna tanpa diakhiri suasana seksual.Ibarat berasmara tanpa berlakunya orgasme.Dalam masa urutan lakukan sentuhan-sentuhan ke bahagian-bahagian sensitif pasangan anda.Biarkan tangan atau jejari anda berlama-lama di bahagian sulitnya.Lakukan sedikit seks oral untuk si dia.Jangan takut untuk bertanya pendapat atau tindak balas darinya.Andai pasangan anda memberikan respon menandakan ransangan yang anda lakukan memberikannya rasa ghairah dan berahi,maka terpulanglah kepada anda berdua samada untuk meneruskan kepada sesuatu yang lebih intim atau pun tidak.

Sememangnya urutan sensual/erotic selain dari mengeratkan kemesraan,merapatkan keintiman anda dan pasangan,ianya satu cara yang boleh dijadikan pengerak ke arah hubungan asmara atau pun sebagai salah satu bahagian dalam hubungan asmara itu sendiri.

Jadi cubalah beri urutan sensual kepada pasangan anda.Tak salah kalau anda mencubanya.

Ulasan

  1. semua tips diatas layak buat di terapkan, buat pasangan yang sudah berkeluarga, maaf kawan baru bisa singgah kat sini, sibuk soalnya

    BalasPadam
  2. hahaha..belum bkeluarga pn boleh dibaca sob,ambil pengetahuan.Oke tu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet