Kenali Peribadi Lelaki Melalui Gaya Tidur

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Tulisan kali ini adalah sebagai menjawab pertanyaan salah seorang rakan bloggers,Kang_Amphi yang dinyatakan pada komentar beliau mengenai post saya sebelum ini Kenali Peribadi Wanita-Posisi Tidur.

Jadi untuk kali ini saya ingin berkongsikan ilmu firasat dalam mengenali peribadi lelaki melalui gaya tidur masing-masing.Semoga ini akan memberi sedikit pengetahuan buat kita semua untuk lebih memahami kalau tidak pun perwatakan orang lain,mungkin perwatakan diri kita sendiri.
Sama-samalah kita teliti apa yang dipaparkan dibawah..

1)Tidur terlentang dan kedua-dua tangan dibelakang kepala.
Seorang yang bijak dan bersemangat dalam hidup.Berfikiran baik dan kadangkala memiliki idea yang unik,bernas dan bermanfaat yang tidak pernah difikirkan orang lain.Amat pentingkan keluarga.Soal cinta,agak memilih pasangan dan amat sukar jatuh cinta.

2)Tidur terlentang kedua-dua tangan dibelakang kepala dan kaki disilang.
Amat pentingkan perasaan diri sendiri.Sukar menerima nasihat orang lain.Suka bersendiri.

3)Tidur terlentang dengan tangan dan kaki terbuka.
Orang gemar mencampuri urusan orang lain.Dari segi kewangan dia seorang yang tidak tahu berjimat cermat.Amat cintakan kebebasan,kesempurnaan dan kecantikan.

4)Tidur meniarap.
Seorang yang berfikiran sempit dan agak kolot.Sikap yang lalai membuatkan hidupnya tidak teratur.Dia juga pentingkan diri sendiri dan suka memaksa orang lain memenuhi keinginannya.

5)Tidur mengiring dengan lengan dijadikan alas kepala.
Seorang yang agak berani tetapi kurang keyakinan diri dalam mengejar cita-cita.Sikapnya yang sopan santun,jujur,peramah dan penyayang membuatkan dia disukai oleh orang disekelilingnya.

6)Tidur mengiring sambil meringkuk.
Seorang yang penting diri sendiri,kuat cemburu dan pendendam.Orang-orang yang berada disisinya harus berhati-hati agar tidak membuatnya terkilan kerana dia juga terkenal dengan sikap panas barannya.

7)Tidur mengiring dan salah satu kaki di bengkokkan.
Seorang yang cerewet dalam semua perkara.Suka mengkritik,cepat bosan dengan sesuatu dan kuat merungut.Dia juga orang yang sukar mengawal emosi sendiri dan cepat naik gemuruh.Perlu belajar bertenang terutama dalam kerja atau perkara yang memerlukan lebih tumpuan.

8)Tidur dengan menyelimuti seluruh badan.
Orang selalu berpura-pura macho bila didepan orang lain tetapi hakikatnya dia agak lemah dan penakut orangnya.Lebih suka memendam perasaan dan menghadapi masalah dalam hidupnya bersendirian.

Diharap penerangan yang agak ringkas ini dapat memberikan sedikit gambaran mengenai peribadi lelaki berdasarkan gaya atau posisi ketika tidur sebagai tambahan kepada pengetahuan kita semua.Dan sekiranya ada salah dan silap saya harap berikanlah teguran dan nasihat.

Sekian.Moga-moga ianya bermanfaat.

Ulasan

  1. Terima kasih infonya. Aku akui bahwa apa yang dipaparkan diatas memang benar adanya. Aku merasa mempunyai watak yang sesuai dengan apa yang dipaparkan diatas

    Hmm.. Sungguh aneh tetapi memang benar..

    BalasPadam
  2. makasih sbb sudi baca.
    Ini sekadar pengetahuan buat semua..tapi ya bisa juga dibuat menilai diri..mana yg baik kita kekalkanlah tapi mana yg tak berapa elok tentu kita boleh mengubahnya..

    BalasPadam
  3. kalau saya sepertinya di posisi pertama, karena sedari kecil saya sudah terbiasa seperti itu, dan saya juga amat sukar jatuh cinta. tapi terkadang juga saya tidur bisa pindah posisi

    BalasPadam
  4. nini dtg singgah sini..time kasih krn sudi singgah blog saya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet