Komen Yang Dihargai

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.
Aku hari ni cukup terharu dan amat berterimakasih kepada seorang Otai Blogger kerana sudi datang ke blog aku yang sederhana ini dan kerana sudi memberikan komen yang aku rasakan amat berguna buat newbie cam aku.

Walaupun masih terlalu baru kat dunia blogging ni,tapi aku juga sedar..ada sesetengah blogger yang tentu akan merasa kecil hati bila blognya dikomen oleh blogger lain dan tidak mengikut kemahuan hati mereka.Maklumlah kan,dah namanya manusia,kalau dipuja dipuji dan dikata yang baik-baik itu yang disuka kan..

Namun,bagi aku sendiri,komen yang diberikan kepada blogku oleh Otai Blogger tu amat aku hargai kerana tak aku sangka ada juga blogger yang sudi memberikan tunjuk ajar kepada aku yang masih baru ni.Semoga perjalanan dan pengembaraanku di dunia blogging ni akan berterusan.

Di post ini aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan berbanyak-banyak terimakasih kepada Luna Lanun atas komennya yang amat aku hargai.Terimakasih banyak-banyak buat anda.

Ulasan

  1. Salam kenal saudara ku... Saya juga nak ucap terima kasih telah berkunjung ke blog saya yang masih banyak kekurangan nya..
    semoga dengan landasan muslim bersaudara !.. kita dapat jadi saudara yg penuh arti dan saling bahu membahu di jalan ALLAH

    amieen ya rabbal alamien

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

5 Tuntutan Wanita Dari Lelaki