5 Tips Onani Menikmatkan Bagi Wanita



5 Tips Onani Menikmatkan Bagi Wanita
Onani atau pun masturbasi adalah cara mudah bagi sesetengah orang melepaskan keinginan seksual mereka.

Walaupun dikatakan kaum lelaki lebih banyak yang melakukan onani tetapi kaum wanita juga tidak terkecuali.Ada segelintir wanita melakukan onani demi mencapai orgasme yang tidak mampu dicapai ketika bersama pasangan.

Banyak cara digunakan oleh wanita ketika melakukan onani termasuklah menggunakan alat bantuan seperti vibrator dan sebagainya.Tetapi penggunaan alat bantuan dikatakan agak tidak sesuai untuk kesihatan cik V wanita.

Buat wanita yang sering melakukan onani untuk mencapai kepuasan seks mereka,berikut ada beberapa tips yang selamat dan berkesan memberikan kenikmatan ketika beronani.

Tips Onani Menikmatkan Bagi Wanita

1)Onani yang terlalu kerap akan memberikan kesan kelesuan dan keletihan kepada tubuh lantas membahayakan kesihatan anda.Sebaiknya lakukan onani sekitar 1 hingga 1 1/2 jam dalam 1 hingga 2 kali sebulan saja.Ketika onani lakukanlah di tempat yang tenang dan bebas gangguan.

2)Jika beronani di kamar mandi,gunakanlah sabun yang memiliki bau yang harum dan erotis.Sapukan sabun ke seluruh badan secara perlahan-lahan dan berikanlah sentuhan-sentuhan lembut ke bahagian-bahagian sensitif anda.Nikmatilah haruman yang dikeluarkan oleh sabun yang anda gunakan dengan tenang.

3)Jika beronani di kamar tidur,pastikan cahaya tidak terlampau terang,biarkan suasana hangat,tenang dan romantis.Anda juga boleh memutarkan muzik yang agak mendayu dan perlahan.Gunakanlah baby oil,disapu pada bahagian leher dan sekitar payudara anda.Gunakanlah sentuhan tangan dan jejari anda untuk menjelajah dan 'mengusik' bahagian sensitif badan anda.Enjoy setiap detik pergerakan sentuhan anda dengan menumpukan fikiran kepada kepuasan yang anda inginkan.

4)Ketika onani,anda boleh memasukkan jari anda ke ruang cik V anda secara perlahan-lahan.Mainkan jejari anda pada area clitoris dan gosok-gosokkan dalam gerakan putaran.Pastikan pergerakan jejari anda seiring dengan tingkat keghairahan anda saat itu.Tumpukan gosokkan jejari pada titik G-Spot cik V anda secara teratur dan diselang seli gosokan lembut dan sedikit keras.Nikmatilah saat keghairahan anda yang meningkat hinggalah ke puncak klimaks.

5)Dalam masa beronani,untuk menambah dan mempercepatkan keghairahan,anda boleh menggunakan bayangan fantasi seks yang anda inginkan.Tak kiralah bagaimana seks yang anda inginkan,cuba bayangkan dan biarkan fikiran anda menjelajahi setiap episod fantasi seks anda.


Demikian beberapa tips ringkas onani menikmatkan bagi wanita.Apa-apa pun onani yang benar-benar berkesan bergantung pada mood,perasaan dan keinginan seksual anda pada waktu itu.

Sekian.Terimakasih.

Ulasan

  1. aku belum faham pasal ni sob, apalagi pasal G-Spot tu. Tapi tak apelah, page ni aku save untuk bekal kelak jikalau aku dah menikah.. He..He..He..

    BalasPadam
  2. Sekarang tidak zamannya onani pake tangan shop...sekarang ada banyak alat alat seks yang aman dan sehat buat pengganti onani

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet