Asmara Hebat Bagi Lelaki

Asmara Hebat Bagi Lelaki


Asmara Hebat Bagi Lelaki-Kehidupan asmara yang menyenangkan dan harmoni sentiasa menjadi dambaan setiap manusia yang hidup berpasangan.Tak kira lelaki atau wanita,menikmati asmara yang menyeronokkan bagaikan menghapus segala penat lelah,masalah dan keresahan harian menjalani hidup.

Lantaran itu dan menyedari bahawa asmara yang baik itu merupakan tunjang utama kepada kedekatan dan keintiman antara satu sama lain,semua orang ternyata sentiasa mencari jalan untuk memberikan asmara yang terbaik kepada pasangan masing-masing.

Walaupun lebih 'low profile' dan tersembunyi,kaum wanita juga sebenarnya sentiasa punya keinginan untuk menghadiahkan asmara yang hebat kepada pasangan lelaki mereka.Tetapi rata-rata wanita secara sedar atau tidak agak kurang terbuka untuk mempelajari dan mencari ilmu mengenai asmara yang baik.

Ingatlah wahai wanita,untuk mendapat kebahagiaan hidup berasmara daripada lelaki,berilah juga kebahagiaan kepadanya.Pasti anda akan mengecapi asmara yang sentiasa di nanti dan di inginkan-inginkan.Untuk itu,seharusnya wanita bersedia untuk mengambil tahu soal asmara yang hebat pada pandangan lelaki.Memahami hati dan keinginan lelaki berkenaan asmara akan memberikan wanita panduan dan pedoman terbaik agar lebih bersedia serta bertindak sewajarnya ketika berasmara agar asmara yang dilakukan menyenangkan bukan sahaja lelaki tetapi diri wanita sendiri.

Namun,apakah sebenarnya asmara yang hebat bagi lelaki?
Jom kita teliti beberapa definisi asmara hebat bagi lelaki yang saya sediakan dibawah..


Babak Nakal
-Lelaki sukakan variasi yang berlainan dalam asmara.Jika sesekali wanita beraksi nakal dan sedikit liar ketika menggoda pastinya akan membuat ghairah lelaki meningkat.Gunalah pesona dan keindahan tubuh anda disertai dengan aksi mencumbu,memeluk,menyentuh yang agak rakus untuk membuat pasangan anda penasaran.Rahsia yang seharusnya wanita tahu,sesekali menjadi 'bitch/bad woman' mampu membuat lelaki 'gila' untuk berasmara.

Episod Romantik
-Seperti wanita,lelaki pun suka menerima sentuhan lembut dan urutan-urutan sensual.Tidak salah kiranya disaat pemanasan(foreplay),wanita lebih beraksi menaikkan ghairah berahi dalam suasana hangat dan di iringi muzik merdu dikamar tidur.

Desahan Nikmat
-Ketika asmara,apa yang paling menaikkan keghairahan lelaki adalah bila mengetahui wanita menikmatinya.Biarkan desahan,erangan dan jeritan anda keluar dengan leluasa mengiringi keghairahan yang anda rasakan.Wanita yang dapat bersama-sama menikmati keasyikan asmara amat didambai lelaki.

Dambaan Wanita
-Berkait rapat dengan sifat egois lelaki,merasakan sentiasa di inginkan dan di dambakan wanita ibarat 'viagra' bagi lelaki.

Kepuasan Wanita
-Selain memenuhi tuntutan keinginan diri,tujuan utama asmara bagi lelaki adalah memberi kepuasan kepada wanita.Berjaya memberi kenikmatan dan membuat wanita mencapai orgasme menghadirkan sejenis perasaan senang dan bangga kepada lelaki.Disebabkan ini ada juga sesetengah lelaki yang tidak ambil kisah orgasmenya sendiri demi kepuasan pasangan mereka.


Begitulah,asmara yang hebat bagi lelaki lebih kepada memberi kenikmatan kepada wanita.Lelaki akan merasa puas bila dapat memuaskan wanita.Kerana itu,wanita seharusnyalah mengimbangi asmara yang dilakukan dengan wajar demi keharmonian dan kebahagiaan hidup bersama.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet