Speechless Sunday|Bila Tudung Jadi Hiasan

Speechless Sunday|Bila Tudung Jadi Hiasan
-Inikah tanda akhir zaman?

Speechless Sunday|Bila Tudung Jadi Hiasan

"Bila tudung jadi hiasan
paha telanjang jadi tontonan
inikah perempuan sekarang
atas tutup bawah ditonjolkan?"

Ulasan

  1. Memang macam tu lah perempuan zaman sekarang sob.. Mereka berjilbab (berkerudung) tapi tak bisa menjaga kelakuan..

    BalasPadam
  2. ya sob,syg kan..wajah yg cantik,manis nampak sopan tapi kalau perangai tak elok,mcm sia2 kecantikan anugerah Tuhan..

    BalasPadam
  3. sama macam yang pakai legging gak.....huhu....sometimes malu bila tengok....

    BalasPadam
  4. nurul-tu ler kan..bgs tak yah pakai lau cm tu..nampak sgt pura2.

    BalasPadam
  5. skrg ni tudung as fesyen, bukan lagi kewajipan menutup aurat

    BalasPadam
  6. oh m god !! awex melayu ke tu :L

    BalasPadam
  7. cikanyss-bkn ni saja..kat sekeliling kita pun byk kan..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

5 Tuntutan Wanita Dari Lelaki