Gandakan Orgasme Guna Teknik Ini

Spices Of Heart


Gandakan Orgasme Guna Teknik Ini-Menyedari hubungan seks bukan sekadar permainan mencari keseronokan tetapi merupakan episod bercinta demi mencapai kepuasan batin,ramai pasangan yang sentiasa mencari jalan dan cara terbaik dalam melakukannya.

Ternyata kepuasan batin atau orgasme yang sebenar menjadi tujuan utama setiap pasangan yang berhubungan seks.Tetapi orgasme bukanlah sesuatu yang mudah untuk dicapai apalagi kepada wanita.Tidak sedikit wanita yang akhirnya kecewa di akhir permainan seks kerana tidak mampu mendapat kepuasan seperti yang diinginkan.

Jika sebelum ini dalam tulisan saya Trik Jitu Pancutkan Mani Wanita memberikan beberapa trik demi kepuasan seks kepada wanita,kali ini saya akan memberikan pula beberapa teknik untuk pasangan menggandakan orgasme terutamanya juga kepada wanita yang sukar mencapai puncak orgasmenya.

Untuk tujuan itu anda dan pasangan boleh mencuba beberapa teknik/posisi ini...

Tiang Cinta
-Dalam posisi ini,lelaki berdiri dengan merapatkan punggung pada dinding.Wanita memaut dan bergantung pada leher lelaki dimana tangan lelaki memaut dan menampung paha wanita.Posisi ini memungkinkan wanita memainkan aksi hayunan,goyangan dan lain-lain dengan leluasa sesuai keinginannya.

Efek Rama-Rama
-Ini posisi yang dicedok dari posisi kamasutra yang popular.Dimana wanita berada diatas badan lelaki yang membolehkan sentuhan sensual yang maksima antara satu sama lain.Dalam posisi ini juga wanita menjadi pemimpin melakukan berbagai aksi yang dimahukan sambil dibantu lelaki dengan melakukan sentuhan rangsangan pada badan wanita seperti kucupan pada payudara dan lain-lain.

Anjing Malas
-Lelaki mendatangi dan melakukan penetrasi dari belakang dimana setiap pergerakan dilakukan secara perlahan,lembut dan romantis.Pada masa lelaki melakukan aksi,wanita juga bebas melakukan gerakan goyangan,hayunan seiring dengan gerakan lelaki.Dengan posisi ini,keghairahan antara satu sama lain akan meningkat dan memuncak dari tahap ke tahap hingga memungkinkan orgasme yang berkali ganda.

Penunggang Kuda
-Ini adalah salah satu posisi antara berbagai variasi posisi woman on top,dimana lelaki duduk diatas kerusi.Wanita naik dari arah depan dan duduk di ribaan lelaki.Posisi ini memberi kebebasan kepada wanita melakukan aksi semahu-mahunya ibarat menunggangi kuda.Lelaki hanya membantu memberikan sentuhan pada badan atau pun pasangan boleh berkucup-kucupan mengiringi gerakan yang dilakukan.

Kesemua teknik atau posisi di atas ternyata akan memberikan rangsangan yang hebat bukan saja kepada wanita,tetapi juga kepada lelaki.Semoga beberapa teknik ini akan memberikan lebih variasi dalam hubungan seks anda dan pasangan.Dan semoga ianya bermanfaat.

Ulasan

  1. tips ini hanya bisa di coba sama yang sudah sah suami istri kalau saya mah, cukup buat ambah pengetahuan saja, belum nikah soalnya, +1 untuk pstingan ini

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet