Ghairah Seks Guna SMS



Ghairah Seks Guna SMS-Sistem Pesanan Ringkas atau lebih dikenali dengan SMS telefon bimbit menjadi satu medium penting untuk berhubung secara mudah dan cepat.

Dalam kehidupan harian kita menggunakan SMS samada untuk berhubung dengan yang tersayang,dalam pekerjaan dan sebagainya.SMS menjadi pilihan kerana ia dapat menyampaikan apa yang kita ingin sampaikan kepada orang lain dengan cepat dan juga selamat.

Ternyata SMS boleh digunakan untuk menyatakan apa saja yang ingin kita nyatakan kepada seseorang.Dalam hubungan lelaki dan wanita juga SMS boleh digunakan untuk menyampaikan hasrat peribadi termasuklah hasrat seks.

SMS secara tak langsung mampu membantu dan menjadi medium berkesan sebagai sebahagian dari langkah pemanasan(foreplay) dalam hubungan seks antara anda dan pasangan.Ia menjadi variasi baru hubungan seks yang menjadi kunci pembantu untuk membangkitkan ghairah antara satu sama lain terutama kepada pasangan yang jarang dapat bersama atau pun sibuk dengan pekerjaan.

Tertanya-tanya bagaimana menggunakan SMS sebagai pemanasan(foreplay) dan pembangkit ghairah dalam hubungan seks?
Kali ini saya akan memberikan beberapa langkah terbaik menggunakan SMS untuk mendatangkan keghairahan kepada pasangan.

Berikut langkah-langkahnya...

1)Mulakan pendekatan untuk menguji penerimaan pasangan anda terlebih dulu.Hantar SMS menggunakan kiasan yang sedikit nakal tetapi gunalah perkataan yang tidak langsung menuju ke maksudnya,cukuplah asal si dia memahami tujuan anda.

2)Bila pasangan menerima kiasan yang anda maksudkan,bolehlah anda menyatakan dengan lebih jelas dan berterus terang tentang apa yang anda mahu.Gunalah perkataan yang baik,mengandungi pujian dan yang penting mampu memancingnya untuk membicarakan dengan lebih lanjut.

3Seterusnya,tingkatkanlah maksud anda secara detail,jelaskan dengan terperinci apa yang bakal terjadi,apa yang akan anda lakukan bila bersama nanti.Beri bayangan tentang keseronokan dan kenikmatan yang bakal anda dan si dia kecapi.Lagi jelas bayangan yang anda nyatakan lagi cepat ghairahnya akan timbul.

4)Cuba nyatakan sesuatu atau uji penerimaan pasangan tentang variasi atau langkah seks yang baru dan belum pernah anda dan si dia lakukan.Mungkin anda ada menyimpan fantasi-fantasi seks bersamanya mengikut keinginan hati anda,jadi, inilah masanya anda dapat menguji dan memahami keinginan si dia.

5)Langkah terakhir semestinyalah anda bertindak dan lanjutkan segala yang anda nyatakan dalam SMS secara real.Dalam tempoh masa antara waktu anda dan pasangan bertukar-tukar SMS hinggalah waktu bersama,pastinya fikiran si dia akan sentiasa mengitar dan membayangkan apa yang anda bicarakan dimana secara tak langsung tahap keghairahannya akan meningkat.

Apa yang penting biar pasangan anda tahu dengan jelas apa yang anda mahukan.Bila si dia jelas dengan kemahuan anda sudah pastinya,dia akan bersedia dengan ghairah dan berahi yang nyata serta tidak sabar menanti anda untuk bersamanya.

Sekian.Semoga bermanfaat.

Ulasan

  1. mungkin ini ada benarnya sob, soalnya saya pernah nemuinatau baca sms temen saya yang istrinya kerja di luar, sempat kaget juga kok isinya kaya orang lagi bercinta gt

    BalasPadam
  2. bkn saje temanmu sob,tapi mmg byk kayak gt..hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet