Jaguh Ranjang?Ini Triknya!

Spices Of Heart

Jaguh Ranjang?Ini Triknya-Memiliki keupayaan seks yang tinggi dan mampu membuat wanita sentiasa penasaran untuk bersama tak dinafikan memang menjadi impian setiap lelaki.

Demi kejaguhan dan kehebatan diranjang,kebanyakan lelaki sentiasa mencari jalan untuk meningkatkan keupayaan seks seperti menggunakan ubat-ubatan atau memperbesarkan alat kelamin mereka.Inilah kesilapan ramai lelaki kerana kehebatan seks sebenarnya bukan diukur dari panjang atau besarnya alat kelamin.

Untuk menjadi lelaki yang hebat dan jaguh diranjang,seseorang lelaki itu perlu menguasai dan mengadaptasi segala elemen-elemen keintiman dalam hubungan seks samada dari segi sentuhan fizikal mahu pun emosional.

Nak tahu?Telitilah trik-trik berikut ini...


Pamer Keseksian
-Ghairah berahi wanita pasti akan mulai bergelora jika melihat lelaki berpakaian seksi dan beraksi sensual.Ini kerana wanita juga kadangkala memerlukan daya tarik rangsangan secara visual dan variasi godaan yang berbeza.Apalagi jika seseorang wanita itu memiliki bayangan dan kemahuan fantasi seks yang berbagai.

Usikan Nakal
-Tidak semestinya menggunakan sentuhan,malah bicara nakal juga mampu mengusik ghairah wanita.Saat berdua-duaan dan berbicara,sesekali selitkan bicara-bicara tentang seks kepada pasangan.Bercerita dan berbual mengenai variasi,posisi dan apa saja mengenai nikmat seks kadangkala menjadi kunci memancing berahi dan keinginan seks wanita.

Seni Pujukan
-Wanita juga seperti lelaki,banyak urusan harian yang dilakukan.Andai keinginan berasmara datang tetapi pasangan pula tiada mood,usah merasa gusar.Disinilah gunanya anda kreatif dan mahir memujuk pasangan agar keinginannya timbul.Mintalah pasangan agar menyentuh alat kelamin anda serta anda juga dapat merangsang ghairahnya dengan sekadar memberi kucupan ringan.Memang banyak cara untuk menikmati seks,bukan semata-mata bergantung kepada 'aksi sebenar' dengan hubungan fizikal.

Seks Mulut
-Seks mulut/oral seks merupakan permainan asmara yang ternyata disukai wanita.Sentuhan dan rangsangan mulut,bibir dan lidah pada alat kelamin wanita yang merupakan organ paling sensitif itu diakui memberikan keasyikan dan kenikmatan yang tersendiri.Lakukan seks mulut,biarkan pasangan anda menyerapi setiap luahan cinta anda melalui rangsangan yang dilakukan terhadap organ peribadinya tersebut.

Seks Kilat
-Ini alternatif terbaik kiranya anda dan pasangan sentiasa sibuk dengan urusan harian dan kurangnya waktu untuk berdua-duaan.Ajaklah pasangan melakukan seks kilat untuk memenuhi keperluan batin antara satu sama lain.Curilah sedikit waktu dari kegiatan-kegiatan harian anda berdua dan lakukan seks kilat dimana saja yang ada kesempatan samada di kamar mandi,garaj kereta dan sebagainya.Selain mampu memberikan kenikmatan yang lebih kurang sama dengan aksi di ranjang,seks kilat juga dapat menjadi salah satu variasi hebat dalam hubungan seks anda dan pasangan.

Ekspresi Nikmat
-Jika dibandingkan dengan wanita,lelaki selalunya amat jarang mengeksperikan nikmat yang dirasakan ketika seks seperti mendesah,merintih atau pun menjerit.Tetapi,sebenarnya jika anda mengeluarkan suara ketika melakukan seks ia bererti anda meluahkan ekspresi kebebasan,kepuasan dan kenikmatan yang diraih.Pastinya ini akan memberikan perasaan senang kepada pasangan kerana anda menikmati apa yang anda ada dan dapat iaitu dirinya.

Kuasai Teknik
-Mampu memahami dan menguasai berbagai teknik sentuhan dan rangsangan samada secara seksual atau non-seksual adalah kunci kepada seks yang bermutu dan menyeronokkan.Usah hadkan seks anda kepada variasi-variasi tertentu sahaja.Tidak salah jika anda mencari dan meneroka teknik-teknik baru ketika melakukan seks bersama pasangan asalkan ia mampu memberikan kenikmatan kepada anda berdua.


Demikianlah,untuk menjadi lelaki yang jaguh diranjang dan memberikan seks yang sentiasa membuat wanita penasaran,bolehlah dicuba amalkan trik-trik yang diberikan.Pastinya pasangan anda sentiasa tidak sabar menantikan aksi-aksi asmara dari anda.Sudah tentu juga kehidupan seks anda pasti akan lebih menyeronokkan dan membahagiakan.

Sekian.Semoga bermanfaat.

Ulasan

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet