Kenali Gadis Vagina Ketat




Kenali Gadis Vagina Ketat
Banyak faktor yang difikirkan oleh lelaki dalam memilih pasangan hidup.Antara faktor utama tentulah hampir kesemua lelaki mahukan gadis yang masih perawan dan belum disentuh orang.

Selain itu kalau dari segi kenikmatan seks pula,ramai lelaki mencari gadis yang memiliki otot vagina yang ketat.Ini kerana vagina yang ketat mampu memberikan sensasi istimewa ketika encik p lelaki menjelajahi ke ruangnya.
Tetapi bagaimanakah caranya mahu mengenali samada seseorang gadis itu memiliki otot vagina yang ketat.Maksud ketat disini bukan kerana penggunaan ubat-ubatan atau jamu,tetapi ketat secara semulajadi kerana otot dinding vaginanya yang lebih padat.

Teruskan membaca kerana kali ini saya akan berkongsi serba sedikit cara bagaimana untuk mengenali gadis yang memiliki vagina ketat.Bukan apa sahabat semua,ianya untuk kepuasan kaum lelaki juga.Sebenarnya tidak susah sangat mahu mengenali gadis seperti itu,lihat saja ciri-ciri ini..

-Vaginanya ketat bukan sebab tubuhnya kurus atau kecil.Yang gempal yang besar,yang tinggi yang rendah pun ada juga punya vagina ketat.

-Vaginanya ketat jika bibirnya kecil dan nipis,rambutnya halus dan lembut mudah diurus disikat,alis matanya juga halus dan teratur elok.

-Vaginanya ketat jika telinganya agak kecil dengan pelipis yang nipis.Jika terkena cahaya seperti kulit bawang nipisnya.

-Vaginanya ketat jika punggungnya membulat dan padat,jika buah dada bagai mangkuk sup yang ditelungkup terletak elok didadanya.Bukan buah dada lonjong seperti betik atau melebar besar bagai tembikai.Juga bukan seperti buah pear banyak air.

-Vaginanya ketat jika jarinya bagai batang serai,meruncing dan cantik.Atau tengok giginya samada tersusun rapi atau tidak.

-Vaginanya ketat jika orangnya agak pemalu,lemah lembut gayanya,manja-manja dan sensitif.Bila disentuh lelaki orangnya cepat kaget,dan mudah kegelian kalau dicuit.

-Vaginanya ketat boleh dilihat pada kulitnya juga.Kalau yang berkulit putih tengok saja uratnya seakan timbul kehijau-hijauan.

-Vaginanya ketat jika orangnya lebih menyukai warna-warna lembut dan bersih seperti putih atau hijau pucuk pisang.

Inilah ciri-ciri yang amat mudah untuk mengenali gadis yang memiliki vagina ketat.Semoga sahabat semua akan bertemu dengan gadis yang dicari-cari.
Dan harapan saya semoga tulisan ringkas ini ada manfaatnya.
Terimakasih.

Ulasan

  1. foto picnya yang bikin kagak tahan mas brow, ok deh sip saya juga pernah baca buku mengenali Mrs. V dari bentuk mulutnya dan juga bodynya

    BalasPadam
  2. haha..foto penyeri entri sob..haha..foto penyeri entri sob..

    BalasPadam
  3. wah info panas yang menarik mas,hehehe
    linknya sudah saya pasang mas, maaf kemaren terlambat menyadari

    BalasPadam
  4. wah sepertinya sudah sangat berpengalaman nih...hehe...salam kenalwah sepertinya sudah sangat berpengalaman nih...hehe...salam kenal

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet