Maksimakan Ghairah Seks Dengan Muzik

Maksimakan Ghairah Seks Dengan Muzik|Spices Of Heart

Maksimakan Ghairah Seks Dengan Muzik-Muzik memang memainkan peranan tertentu dalam hidup.Mendengar muzik yang merdu mampu membuai perasaan melayang-layang ke puncak bulan.Mendengar muzik yang rancak,kaki pasti bergerak-gerak ingin menari ceria.

Ternyata muzik memberi pengaruh yang hebat kepada kita.Tidak terkecuali juga dalam hubungan seks.Muzik-muzik yang tertentu dapat membantu meningkatkan dan memaksimakan ghairah seksual pasangan ketika berasmara.Alunan muzik yang disukai disertai dengan aksi pemanasan(foreplay) ibarat rencah yang menambah seri sesebuah hubungan seks.

Sehubungan dengan itu,kali ini saya akan berkongsi dengan semua beberapa jenis muzik yang dapat membantu memaksimakan ghairah seks ketika berasmara.Ini diharap menjadi alternatif mudah kepada pasangan yang sukar mencari dan menimbulkan rasa ghairah ketika ingin berasmara.

Antara jenis-jenis muzik yang baik dimainkan ketika berasmara adalah...


Bossa Nova
-Inilah muzik yang menjadi pilihan pasangan yang ingin berasmara dalam suasana sensasi dan menggoda.Muzik yang berasal dari Brazil ini cukup terkenal dengan 'sifat erotik' yang tersendiri.Ia mampu membuatkan perasaan berahi semakin membuak-buak terutama kepada jiwa lembut wanita.

R&B
-Muzik ini kebanyakannya memiliki tema cinta dan kasih sayang yang ceria.Pilihlah melodi dan lirik yang bersesuaian dan kembangkan rasa kasih dan cinta anda kepada pasangan seiring dengan alunan muzik tersebut.

Jazz
-Muzik jenis ini amat sesuai jika anda dan pasangan mahukan hubungan seks dengan tahap pemanasan(foreplay) juga aksi yang sensual dan lama.Alunan muzik jazz yang lembut memukau mampu membangkitkan suasana seksi dan menggoda antara anda dan pasangan.

Etnik
-Muzik bercirikan etnik seperti soft greeks dan bellydancing beats amat sesuai jika anda mahukan hubungan seks berlangsung secara perlahan dengan adegan erotis yang mempersonakan perasaan anda dan pasangan.Nikmatilah asmara anda seiring dengan alunan muzik etnik yang digemari dari awal hinggalah ke penghujung di mana anda berdua akan sampai ke klimaks dengan romantis.

Selain dari empat jenis muzik yang dinyatakan ini,anda juga boleh mencuba dengan muzik lain seperti pop,slow rock dan lain-lain.Apa yang penting,muzik itu disukai oleh anda dan pasangan,memberi rasa tenang dan mampu menimbulkan suasana seronok kepada anda berdua.Dengan ini,rasa ghairah pasti akan timbul dan meningkat ke tahap maksima mengikut apa yang anda dan pasangan mahukan ketika berasmara.

Sekian.Harapan saya semoga tulisan kali ini ada juga gunanya buat semua.Terimakasih.

Ulasan

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet