Tanda Perempuan Gila Jantan

Tanda Perempuan Gila Jantan-Dalam dunia ini penuh dengan manusia yang bermacam-macam ragam.Lelaki dan wanita masing-masing punya perangai dan ragamnya sendiri.Ada lelaki yang baik untuk perempuan dan ada perempuan yang baik untuk lelaki.Ada lelaki tak baik buat perempuan dan ada perempuan tak baik buat lelaki.

Ingatlah pesan orang-orang tua,memilih pasangan jangan sebarangan.Tepat pilihan- fikiran tenang,hati senang,hidup aman.Salah pilihan-fikiran bimbang,hati bungkam,hidup tak tenteram.

Sebagai lelaki memilih perempuan menjadi pasangan bukannya senang.Perempuan baik sukar ditentukan.Tambah-tambah zaman sekarang.Nak tengok perangai perempuan tak boleh dah tengok keturunan.Kadang mak ayah beriman anak macam setan.Tak boleh dah tengok pada pakaian.Kadang didepan orang semua bertutupan,tapi dibelakang buka-bukaan.Itulah kata orang,sebelum cinta dulu kan kenal-kenalan.Jangan cinta dari pandangan.Nanti diri merana tiada kesudahan.

Jadi kepada lelaki semua,hari ini saya nak kongsikan sedikit pedoman.Gunanya sebagai panduan.Sama-samalah kita teliti dan fahamkan.Tanda-tanda perempuan gila jantan.Moga tak menjadi mainan perempuan.Mahu dipegang bosan dibuang.

Marilah kita renungkan...

Tanda Perempuan Gila Jantan


●Tanda perempuan gila jantan
Siang tidur malam berjalan

●Tanda perempuan gila jantan
Suka duduk di tepi jalan

●Tanda perempuan gila jantan
Pakai baju nampak membayang

●Tanda perempuan gila jantan
Tak tahu malu tak tahu segan

●Tanda perempuan gila jantan
Adab sopan di celah kangkang

●Tanda perempuan gila jantan
Jaga body untuk ditayang

●Tanda perempuan gila jantan
Hisap rokok berbatang-batang

●Tanda perempuan gila jantan
Bila duduk pasti mengangkang

●Tanda perempuan gila jantan
Tengok jantan macam nak makan

●Tanda perempuan gila jantan
Handphone penuh sms jiwang

●Tanda perempuan gila jantan
Belum disentuh sudah memegang

●Tanda perempuan gila jantan
Laki orang pun dia hantam

●Tanda perempuan gila jantan
Tidak pernah tolak ajakan

●Tanda perempuan gila jantan
Tak pernah kenyang makan di makan

●Tanda perempuan gila jantan
Rumah tumpangan jadi mainan

●Tanda perempuan gila jantan
Bila keluar tak pandai pulang


Begitulah serba sedikit tanda-tandanya seorang perempuan gila jantan.Renung-renungkanlah lelaki sekalian.Moga dihindari dari perempuan yang sedemikian.

Ulasan

  1. Betol tu bro, perempuan gila jantan memang macam tu. nice post!!!

    BalasPadam
  2. kang amphi,nizam-moga kita dijauhi perempuan seperti itu..

    BalasPadam
  3. mama ema-moga2 semua perempuan menjadi yg terbaik buat lelaki dan lelaki menjadi yg terbaik buat perempuan.Thanks singgah.

    BalasPadam
  4. Betul tu.. ramai yang macam tu...senang sangat nak jumpa...

    Tahan Lama

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

5 Tuntutan Wanita Dari Lelaki