Teknik Bersetubuh Mengikut Saiz Badan

Teknik Bersetubuh Mengikut Saiz Badan-Mempelajari dan mendalami ilmu mengenai persetubuhan sudah menjadi kepentingan kepada manusia sejak zaman berzaman.Mengetahui teknik bersetubuh yang betul dan terbaik akan memberikan seks yang bukan saja menyenangkan tetapi mampu memberikan kenikmatan yang lebih.

Seperti yang kita ketahui,bersetubuh ibarat satu permainan seni yang sentiasa mengundang rasa ingin mencuba,mencipta dan melakukan sesuatu yang baru untuk memberikan kepuasan kepada pelaku-pelakunya.Tetapi kadang-kadang,bentuk fizikal antara pasangan selalu menghalang mereka bersetubuh dengan berbagai-bagai teknik yang diinginkan.
Maklumlah bukan semua pasangan memiliki saiz badan yang sama.

Untuk pasangan yang berbeza saiz badan mereka seperti lelaki kurus berpasangan dengan perempuan yang gemuk atau lelaki gemuk perempuan kurus dan lain-lain,kali ini saya akan berkongsi dengan anda semua beberapa teknik mudah yang terbaik boleh dilakukan ketika bersetubuh.Teknik yang diberikan ini akan mampu memberikan kenikmatan yang diinginkan tanpa merasa kekok dengan bentuk atau saiz badan lagi.Berikut teknik-tekniknya..

Lelaki Gemuk Perempuan Kurus
-Cara terbaik ialah dengan perempuan yang memainkan peranan aktif.Lelaki baring menelentang dengan kedua kaki diluruskan.Perempuan pula dengan posisi duduk diatas 'Tuan P' lelaki dan menunggangnya.Perempuan hendaklah mengampu badannya menggunakan tapak tangan diatas tilam manakala lelaki menolong memberi kekuatan dengan memegang tangan perempuan.Gerakan keatas dan kebawah boleh dilakukan oleh perempuan atau lelaki yang menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah.

Lelaki Kurus Perempuan Gemuk
-Perempuan baring secara mengiring,lelaki mengangkat kaki sebelah atas perempuan dan diletakkan dipinggangnya.Gunakan bantal dan dilapikkan dibawah pinggang lelaki agar kepala 'Tuan P' lelaki berada separas dengan permukaan 'Puan V' perempuan dan memudahkan gerakan keluar masuk.Tetapi jika perempuan terlalu gemuk hingga menghalang kemasukan 'Tuan P',perempuan boleh baring menelentang.Pehanya diangkat ke arah perutnya,lelaki pula duduk berlutut dicelah kelangkang perempuan dan berpaut pada pinggang perempuan ketika melakukan gerakan sorong tarik.

Lelaki Gemuk Perempuan Gemuk
-Cara paling sesuai ialah dengan perempuan dalam posisi merangkak diatas tangan dan lututnya agar punggungnya menonggek ke atas.Lelaki boleh berlutut dibelakang punggung perempuan dan memasukkan 'Tuan P'nya ke dalam 'Puan V'.Ketika melakukan gerakan sorong tarik,perut lelaki (yang buncit)diletakkan diatas punggung perempuan sambil tangannya memaut pinggang.

Lelaki Tinggi Perempuan Rendah
-Masalah utama ialah sukar menyatukan alat syahwat masing-masing sambil dapat berkucup-kucupan.Untuk tujuan ini,perempuan baringlah menelentang.Lelaki pula baring di belakang mengiring hampir dengan perempuan,sebelah tangan lelaki paut pada tengkuk perempuan dan sebelah lagi merangkul pehanya ke atas hingga 'Tuan P' dapat dimasukkan ke dalam 'Puan V'.Ketika gerakan bersetubuh berjalan,perempuan bolehlah memautkan tangannya pada tengkuk lelaki dan mengucup bibirnya.
-Perempuan juga boleh baring mengiring,lelaki meletakkan bawah badannya dicelah kelangkang perempuan.Jadi sebelah peha perempuan diatas dan sebelah lagi dibawah pinggang lelaki.Dengan cara ini 'Tuan P' lelaki dapat dimasukkan ke dalam 'Puan V' perempuan sambil merangkul tengkuknya.

Lelaki Rendah Perempuan Tinggi
-Perempuan baring menelentang dengan bantal dilapikkan dibawah punggungnya.Peha perempuan diangkat mencecah dadanya.Lelaki meniarap diatas perempuan dan memasukkan 'Tuan P' ke dalam 'Puan V' serta merangkul bahu perempuan.
-Lelaki dan perempuan baring mengiring dan berhadapan antara satu sama lain.Kaki bawah perempuan disisipkan ke bawah badan lelaki dan kaki atasnya pula merangkul pinggang lelaki.Perempuan menonjolkan perutnya ke depan sementara lelaki memasukkan 'Tuan P' ke dalam 'Puan V'nya.Kaki perempuan yang bersilang dibelakang lelaki boleh menarik badan lelaki rapat ke arahnya.
-Lelaki juga boleh baring menelentang dengan kedua belah kakinya ditegakkan.Perempuan boleh duduk diatas dan 'Tuan P' lelaki dimasukkan ke dalam 'Puan V'nya,kemudian boleh melakukan gerakan sambil perempuan tunduk seperti bersujud diatas badan lelaki.


Demikian beberapa teknik bersetubuh yang boleh dilakukan oleh pasangan yang memiliki perbezaan saiz badan yang ketara.Semoga perbezaan itu tidak akan menghalang setiap pasangan mengecapi kenikmatan ketika bersetubuh.

Ulasan

  1. wah wah, blum bisa melakukannya sob .... hahahahaa... blum cukup umur .. wkekekekeke ....

    BalasPadam
  2. saya da tukar domain..
    mohon untuk tukar yer kat bloglist :)


    Saya pakai domain baru dan nak buat bloglist jom join
    Segmen Mudah-Jom Join Bloglist Nizam Ijam

    BalasPadam
  3. Aku belum tahu pasal ni.. aku bookmark je lah ye..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet