Pancing Berahi Lelaki Dengan Bra

Pancing Berahi Lelaki

Pancing Berahi Lelaki Dengan Bra-Pemakaian bra bukan saja penting melindungi dan menjaga keindahan payudara wanita,tetapi ianya juga mampu melonjakkan penampilan seksi lantas menjadi daya godaan terhadap lelaki.

Kebanyakan wanita menganggap memakai bra yang seksi adalah dengan mengenakan bra nipis/transparent dengan warna-warna lembut yang boleh menampakkan bayangan payudara mereka.Tetapi ternyata ada lagi beberapa jenis bra lain yang lebih menarik pada perhatian lelaki dan mampu membuat lelaki penasaran menatap wanita memakainya.

Hmm..jadi bagi wanita,apakata anda tambahkan sedikit trik untuk menggoda dan membangkitkan berahi pasangan anda dengan mengenakan bra-bra seperti berikut ini..


Strappless Bra
-Bra yang biasanya hanya dipakai sebagai pendokong kepada penampilan ketika ke acara-acara tertentu ini ternyata merupakan alat ajaib untuk membuat lelaki terdiam dan tenggelam dalam efek seksi yang ditonjolkan.Bra yang simple elok membalut payudara indah milik anda dan menonjolkan bahu dan dada anda yang mulus seksi pasti membuat si dia tak tahan memandangnya.

Bra Dengan Renda
-Memang manis dan cantik melihat bra yang indah dihiasi dengan renda berlace membaluti payudara yang montok lagi menantang.Pastinya mata pasangan anda tak berkedip melihat keseksian anda apalagi jika di ikuti dengan gaya yang manja dan menggoda.Tentu sekali dengan mengenakan bra seperti ini anda juga bertambah manis dan menawan dengan keyakinan yang tinggi dalam penampilan anda di depan si dia.Jangan terkejut jika si dia penasaran dan mahu melanjutkan ke arah keintiman.


Push Up Bra
-Bra yang mempunyai penyangga ini gunanya untuk menampakkan bahagian dada anda lebih besar dan padat menggunung.Payudara indah anda pastinya terlihat lebih montok dan menantang membuatkan si dia gila dan berkobar-kobar mahu menyentuhnya.


Sekian.semoga tulisan kali ini ada manfaatnya buat wanita semua.
Terimakasih.

Ulasan

  1. mas sory ganggu, hehe
    bantu sy yah(suport gitu) untuk kontes SEO yang sy ikuti, Kerajaanhosting masa depan hosting Indonesia visitback kawan #CekInfo

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet