Trik Seksikan Payudara

Spices Of Heart

Trik Seksikan Payudara-Payudara sememangnya merupakan salah satu aset yang paling bernilai buat wanita.Rata-rata wanita sentiasa mengimpikan dan berusaha agar payudara terlihat indah dan menarik.

Kadangkala pemilihan pakaian yang tepat juga boleh mendatangkan kesan menarik dan menonjol kepada payudara seperti terlihat lebih besar,lebih menantang mahu pun lebih montok.

Ingin payudara terlihat lebih seksi,menggoda dan menggiurkan? Ikuti beberapa trik mudah berikut..


Saiz Bra Yang Tepat
-Memilih bra yang tepat dengan saiz payudara amat penting kerana jika bra yang lebih kecil,daging payudara yang tertonjol keluar akan menampakkan kesan yang hodoh.Jadi,pastikan bra yang dibeli bertepatan saiz dan ukurannya dengan payudara.Ini juga untuk memastikan anda tetap selesa memakai apa jenis dan bentuk bra sekalipun.

Saiz Baju Yang Sesuai
-Pakailah baju yang sesuai dengan saiz dan bentuk tubuh anda.Jangan memakai baju yang terlebih besar kerana ia pastinya akan menenggelamkan keindahan bentuk payudara yang ingin ditonjolkan.Jika memakai baju yang berbutang,elok juga dibiarkan 1 atau 2 butang bahagian atas agar terbuka.

Warna Baju
-Warna baju memainkan peranan penting kepada mata yang memandang.Pilihlah baju yang berwarna gelap kerana warna-warna yang gelap mampu memberikan kesan terbaik seperti payudara akan terlihat lebih besar dan menantang pada pandangan orang lain.

Corak Pada Baju
-Corak yang sesuai pada bahagian dada pada baju juga mampu memberikan kesan yang tersendiri.Jika memakai baju bercorak,elaklah memilih corak yang berbentuk vertical sebaliknya pilih corak berbentuk kotak-kotak besar atau animal printed kerana ia akan lebih menampakkan daya tarik dan kesan yang seksi.

Aksesori Yang Sesuai
-Jika suka mengenakan aksesori,elakkan memakai aksesori yang mengganggu atau menutupi sebahagian bahagian dada.Misalnya jika memakai rantai leher dan kalung,pastikan ianya tidak terlalu panjang hingga melepasi leher baju dan sampai ke aras payudara.


Ternyata pemilihan pakaian amat mempengaruhi penampilan dan daya keseksian payudara seseorang wanita.Bijak mengenakan pakaian yang sesuai dengan bentuk tubuh pastinya bukan saja akan membuatkan payudara anda sentiasa menarik perhatian mata yang memandang tetapi diri anda juga secara keseluruhannya.

Ulasan

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet