Gaya Korek Hidung Dan Peribadi Wanita

Spices Of Heart/

Gaya Korek Hidung Dan Peribadi Wanita|Tentu anda pernah melihat wanita yang sedang asyik mengorek hidung kan.Tentunya juga ada bermacam-macam gaya dan cara wanita mengorek hidung yang dapat di lihat.

Tetapi,tahukah anda bahawa gaya seseorang wanita mengorek hidung sebenarnya boleh melambangkan peribadi wanita itu secara umumnya.Nak tahu?Jom kita teliti bersama apa yang dipaparkan dibawah..

Gaya Korek Hidung Dan Peribadi Wanita

1)Wanita yang pemboros - mengorek hidung menggunakan tisu atau pun jari yang dilapis dengan tisu.

2)Wanita yang memiliki mood yang berubah-ubah - tiapkali mengorek hidung dia akan menggunakan jari yang berlainan.

3)Wanita yang mementingkan kesempurnaan - sebelum korek hidung mesti cuci tangan dulu bersih-bersih.

4)Wanita yang kuat nafsu seks - korek hidung dengan gelojoh keluar masuk jari tak henti-henti hinggakan kadang-kadang sampai terkeluar hingus.

5)Wanita pemalu dan pendiam - bila mengorek hidung mesti ditutupi dengan sesuatu seperti sapu tangan,buku,beg tangan dan lain-lain.

6)Wanita yang pelupa - saat jarinya sudah didalam lubang hidung,suka membiarkannya lama tanpa melakukan apa-apa.Kemudian sekejap mengorek hidung dan berhenti lagi.

7)Wanita yang 'gadget freak' - suka mengorek hidung menggunakan benda lain seperti hujung penutup pen,antena atau tali pemegang handphone dan lain-lain.

8)Wanita yang suka memberontak -
bila mengorek hidung,dia biasanya bersungguh-sungguh mencari setiap sudut yang mampu diraih oleh jarinya.

9)Wanita yang tidak tetap pendirian - sering bingung ingin menggunakan jari yang mana dan lubang hidung yang mana dulu ingin dikoreknya.

10)Wanita yang tidak setia - suka bersilih ganti mengorek hidungnya.Sekejap mengorek lubang hidung sebelah kanan dan sekejap sebelah kiri.


nota: anggaplah tulisan ini sebagai bacaan santai dan jangan terlampau di percaya.Apa yang saya paparkan adalah sekadar ramalan peribadi manusia yang diperhatikan oleh mereka yang gemar meramal sikap dan peribadi manusia melalui gerakan/bahasa tubuh.

Ulasan

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet