10 Langkah Trik Foreplay Agar Wanita Orgasme

Spices Of Heart/

10 Langkah Trik Foreplay Agar Wanita Orgasme |Orgasme merupakan sesuatu yang dicari ketika hubungan intim.Samada lelaki atau wanita,mencapai puncak orgasme ibarat lengkapnya keseronokan dan kenikmatan permainan seks yang dilakukan.

Bagi kaum lelaki,orgasme merupakan sesuatu yang mudah dan mampu dicapai hampir setiapkali melakukan seks.Tetapi berbeza dengan wanita kerana mencapai orgasme bagi wanita adalah hal yang sedikit kompleks.Ini kerana orgasme bagi wanita sukar dan tak mungkin dicapai jika tidak kena dan tidak tepat cara rangsangan atau permainan seks yang dilakukan.Tambahan lagi jika lelaki yang menjadi pasangan seks bagi wanita hanya mementingkan orgasme sendiri,kurang arif dan kurang memerhatikan perihal orgasme bagi wanita.

Sebenarnya membuat wanita mencapai orgasme dalam setiap seks yang dilakukan adalah mudah dan boleh dilakukan ketika foreplay lagi jika mengikuti cara rangsangan dan langkah-langkah yang tepat serta berkesan.

Secara dasarnya memang terdapat banyak cara,teknik mahu pun trik yang boleh dilakukan agar wanita mampu mencapai orgasme ketika seks.
Sebagai sedikit panduan buat kaum lelaki,dibawah ini saya sediakan 10 langkah trik foreplay yang mampu membuat wanita mencapai puncak orgasmenya dalam masa yang cepat dan singkat.
Ikuti langkah-langkah berikut..


Langkah Pertama
-Mulakan dengan memberikan belaian pada rambut dan kepala wanita.Arahkan belaian ke kening hingga ke bahagian lehernya.Untuk memberikan rangsangan yang berkesan,usahakan jari anda menyentuh dan mengusap bahagian telinganya dengan lembut dan perlahan-lahan.

Langkah Kedua
-Berikan kucupan lembut pada dahi wanita,di ikuti dengan kening,bahagian tepi mata,hidung dan seterusnya kucuplah bibirnya dari bahagian tepi dengan perlahan-lahan untuk membuat si dia penasaran dan jantungnya berdegup kencang.

Langkah Ketiga
-Saat jantungnya berdegup kencang,mulalah memberikan kucupan pada bahagian cuping telinga si dia.Main-mainkan lidah anda pada bahagian telinga dan sesekali tiuplah nafas anda dengan ringan dan lembut ke liang telinganya.

Langkah Keempat
-Kemudian,turunkan bibir anda ke lehernya dan berikan kucupan,gigitan dan jilatan halus hingga si dia mendesah kegelian.

Langkah Kelima
-Seterusnya beralih pula ke bahagian dadanya,kucup dengan perlahan dan main-mainkan lidah anda pada bahagian sisi dada si dia.

Langkah Keenam
-Mulai pula merangsangi bahagian payudara si dia.Berikan kucupan disertai dengan jilatan pada sekitar payudara dan bahagian areola dahulu sebelum merangsang bahagian puting.Rangsangan pada bahagian puting payudara boleh dilakukan dengan cara menjilat,menghisap dan menggigit-gigit halus serta memain-mainkan lidah anda secara gerakan putaran.

Langkah Ketujuh
-Selepas merangsangi bahagian payudara,turunkan pula bibir anda pada bahagian perut.Kucupi,gigit-gigit lembut dan jilati pada bahagian pusatnya untuk memberikan si dia rangsangan dan kenikmatan luar biasa.

Langkah Kelapan
-Ikuti pula dengan kucupan,gigitan dan jilatan pada bahagian paha si dia.Tumpukan rangsangan pada bahagian dalam paha sambil gunalah jari anda menyentuh dan mengusap-usap lembut di sekitar vaginanya serta main-mainkan bulu vagina untuk memberikan sensasi yang berbeza.

Langkah Kesembilan
-Mulalah menyerang vagina si dia dengan cara menjilat,menghisap,menggigit halus bibir vagina dan pada klitorisnya.Ini akan membuatkan si dia tenggelam dalam perasaan asyik dan kenikmatan yang hebat.

Langkah Kesepuluh
-Saat keasyikannya semakin memuncak,pada langkah terakhir ini berilah rangsangan paling jitu pada vaginanya iaitu dengan memasukkan dan memainkan lidah anda ke bahagian dalam vagina.Boleh juga dilakukan gerakan sorong tarik,keluar masuk lidah dengan cara menggulung dan mengeraskannya.Elok juga jika ditambah rangsangan dengan menggunakan jari mengusik samada bahagian luar atau dalam vagina.


Kesemua 10 langkah yang diberikan ini jika dilakukan dengan baik mampu membuatkan wanita mencapai puncak orgasmenya walaupun dalam tempoh beberapa minit dan tanpa melakukan aksi sebenar.

Semoga apa yang diberikan ini dapat kiranya memberi manfaat dan panduan khususnya buat para lelaki demi memberikan seks yang terbaik buat pasangan wanita masing-masing.

Sekian.Terimakasih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet