Perubahan Payudara Wanita Ketika Seks

Spices Of Heart/ Perubahan Payudara Wanita Ketika Seks- Bagi kaum wanita biasanya kurang yang memperhatikan tentang ini, tetapi kaum lelaki jangan tidak saja pasti jauh lebih faham dan memberikan perhatian.

Payudara memang menjadi harta berharga wanita, tetapi ternyata lelakilah yang sering mengamati apa yang berubah pada payudara wanita ketika sedang melakukan seks.

Berikut ini 3 perubahan ketara yang biasanya berlaku pada payudara wanita ketika asyik berasmara dan melakukan seks bersama pasangannya.

Payudara Menjadi Lebih Besar
Wanita mungkin tidak sedar, tetapi saat sedang melakukan foreplay dan ketika nafas anda sudah mulai terengah-engah merasakan rangsangan seksual, ukuran payudara akan terasa lebih besar.
Aliran darah akibat rangsangan-rangsangan seksual mempengaruhi hormon estrogen dan progesteron di dalam tubuh.
Jika diukur dengan tapak tangan, anda akan merasakan payudara anda lebih berisi.

Inilah halnya yang membuatkan pasangan anda juga semakin ligat memainkan kedua payudara anda.
Pastinya, dia akan semakin bernafsu dan tak mahu lepas darinya.

Puting Menjadi Lebih Sensitif
Aerola iaitu kawasan di sekeliling puting payudara yang biasanya lebih sensitif saat menerima rangsangan dan sentuhan.
Dan sepanjang melakukan seks, puting payudara anda akan menjadi lebih kaku, keras dan membesar, sama tegangnya dengan Mr Banana pasangan anda.

Ketika mencapai puncak orgasme mungkin anda akan merasa sedikit ngilu akibat ketegangan pada puting.
Anda boleh meramas atau membelai lembut kedua dua puting payudara anda agar tidak terasa sakit dan ukurannya kembali normal.

Akan Menjadi Kemerahan
Sebenarnya bukan hanya wajah,tetapi seluruh tubuh anda termasuklah payudara akan menjadi kemerahan ketika melakukan seks.

Terutamanya ketika hampir mencapai puncak orgasme, anda akan merasakan aliran darah yang cukup pantas sehingga pembuluh darah di bahagian payudara juga menjadi lebih lebar dan membuatkan kedua payudara anda nampak kemerahan.

Berikanlah belaian yang lembut pada kedua payudara anda agar anda tetap nyaman sepanjang melakukan seks dengan pasangan.
Mintalah agar pasangan anda juga bersikap lebih lembut pada kedua payudara anda,sehingga saat mencapai puncak orgasme anda merasakan kenikmatan yang maksima.

Ulasan

  1. sepertinya memang benar sangat mas, payudara perempuan akan tegang dan tersa keras dan tersa membesar juga, pengalaman teman saya yang katanya payudaranya pernah di pegang

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet