6 Titik Berahi Pada Tubuh Lelaki


image source:Google,creative common licence

Kebanyakan wanita secara umumnya arif dan tahu bagaimana untuk mengembirakan lelaki ketika melakukan hubungan intim.

Namun begitu, tidak ramai wanita yang tahu ada beberapa bahagian tertentu pada tubuh lelaki yang merupakan titik berahi iaitu apabila dirangsang akan membuatkan lelaki dikuasai keberahian dan kenikmatan yang teramat sangat.

Berikut dinyatakan sebanyak 6 titik berahi pada tubuh lelaki sebagai sedikit panduan ataupun sekadar pengetahuan buat para wanita...

1: Telinga
Dengan gerakan yang lembut dan hembusan nafas yang perlahan,secara sensual hulurkan lidah anda ke telinga lelaki,jilatlah secara perlahan,hisap dengan lembut serta menggigit-gigit halus. Bisiklah di telinga 'kanan'nya tentang apa yang ingin anda lakukan padanya,ini kerana telinga kanan terhubung dengan bahagian otak yang mengawal kegembiraan.

2: Leher
Lelaki memiliki titik tertentu pada bahagian leher yang cepat membangkitkan rasa ghairahnya. Ia samada di atas bahagian tulang selangka atau di hujung garis rambut. Cara terbaik untuk membangkitkan ghairah berahi lelaki adalah dengan merangsang pada kedua-dua bahagian tersebut pada masa yang sama seperti mengelus-elus pada bahagian leher belakang telinga sambil menggosok lembut pangkal lehernya.

3: Scrotum (buah pelir)
Scrotum (buah pelir) lelaki amat sensitif dan cepat bertindakbalas pada garuan lembut hujung jari,jilatan,hisapan dan mengulumnya dengan lembut. Ingat,scrotum adalah sensitif lalu sebarang perlakuan yang kasar seperti meramas dengan kuat atau pun mengigit akan menghilangkan keinginan lelaki.

4: Puting
Teramat sensitif jadi sebelum anda menjilat atau menghisapnya selalu tanyalah dulu pada pasangan lelaki anda. Ini kerana rata-rata lelaki agak tidak suka bila anda mengacau bahagian ini kerana ia boleh membuatkan lelaki cepat 'kalah'.

5: Perineum
Perineum adalah bahagian jambatan/garisan diantara belakang scrotum dan dubur lelaki. Tekan pada titik tengah pada bahagian ini boleh membangkit keberahian yang tak terhingga dan mampu membuatkan lelaki ereksi.

6: Kulit
Terokai setiap inci tubuh pasangan lelaki anda dari hujung rambut sampai hujung kaki. Urut-urut belakangnya sampai ke bahagian punggungnya,sentuhlah bahagian dalam pahanya atau bahagian bicepnya. Sememangnya sentuhan fizikal itu sendiri merupakan cara terbaik membangkitkan keinginan pasangan anda. Demikianlah 6 titik berahi yang ada pada tubuh lelaki. Semoga ianya mampu memberikan idea untuk anda menambah eratkan lagi hubungan dengan pasangan anda ketika berhubungan intim agar cinta dan kemahuan yang dimeterai bertahan sampai ke akhir hayat.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet