Seks Macam Ni DiSukai Wanita

Spicesofheart - Inspirasi Cinta Asmara Dan Kehidupan

Hubungan seks antara suami isteri sememangnya perlukan keserasian dan persefahaman antara satu sama lain demi menjamin tahap kepuasan yang diinginkan mampu tercapai.

Antara yang perlu di titikberatkan dalam hubungan seks adalah posisi seks yang dilakukan bukan sahaja boleh memberikan kepuasan tetapi ianya haruslah dapat dilakukan dengan selesa.

Seperti lelaki yang pasti ada posisi seks kegemarannya sendiri, begitu jugalah wanita. Mengikut satu kajian yang dilakukan oleh laman Men's Health keatas lebih 1000 wanita yang ditemui, berikut hasil keputusannya antara posisi-posisi seks yang menjadi kegemaran kebanyakan wanita.

1- Posisi Seks Face Off
Banyak wanita memilih posisi ini sebagai posisi seks yang digemari berbanding yang lain. Posisi seks face off ini dilakukan dalam keadaan duduk dimana suami dan isteri duduk berhadapan ditepi katil. Melakukan penetrasi dengan wanita naik keatas riba lelaki.
Posisi ini digemari kerana keghairahan yang hadir dari 'eye contact' juga kerana wanita yang bertindak serta bebas mengawal tahap dan kedalaman penetrasi.

2- Posisi Seks G-Whiz
Posisi seks G-Whiz dilakukan dengan cara wanita bertelungkup diatas katil. Sementara lelaki melakukan penetrasi dari belakang.
Sebab kenapa posisi ini digemari adalah kerana saat penetrasi dilakukan dan wanita bangkit sedikit, Mr.P lelaki senang mencapai G-Spot wanita dimana wanita akan lebih mudah mencapai orgasme.

3- Posisi Seks Flat Iron
Posisi seks Flat Iron adalah posisi seks dimana wanita tidur terlentang dihujung katil dengan kaki yang berjuntai. Lelaki melakukan penetrasi sambil mengangkat kaki wanita. Posisi ini digemari kerana wanita merasa selesa dan lelaki pula diberikan kebebasan sepenuhnya ketika melakukan penetrasi.

Posisi-posisi seks ini menjadi kegemaran wanita kerana ternyata ianya selesa dilakukan dan mampu memberikan keghairahan yang berterusan serta wanita mampu mencapai orgasme lebih cepat.

Mungkin ini boleh menjadi panduan untuk suami isteri memilih posisi-posisi seks yang terbaik buat mereka. Namun begitu, apa yang paling penting walau apa pun posisi-posisi seks yang dilakukan, biarlah ianya selesa,serasi dan menjadi persefahaman bersama antara suami dan isteri. Semoga rumahtangga yang dibina akan sentiasa bahagia dan berkekalan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet