Terbongkar! Seni Raba Payudara Wanita

spicesofheart.com - inspirasi cinta asmara dan kehidupan

Payudara sememangnya salah satu kurniaan yang istimewa buat kaum wanita. Malah payudara juga menjadi antara lambang kecantikan dan aset terpenting sebagai daya tarikan seksual yang ada pada wanita.

Bagi lelaki pula melihat payudara yang indah tentunya merangsang ghairah asmara yang sukar ditahan.
Khusus buat kaum lelaki, dihimpun hasil dari pembacaan buku- buku dan artikel panduan seks, tulisan kali ini akan mendedahkan kepada anda seni meraba payudara wanita agar permainan rangsangan(foreplay) sebelum bersetubuh akan membuatkan persetubuhan anda dan pasangan menjadi sesuatu yang sentiasa di ingin-inginkan.

Tetapi, nasihat saya agar seni yang didedahkan ini diamalkan dengan pasangan anda yang sah iaitu isteri anda sahaja. Jangan sesekali disalah gunakan kerana tulisan ini ditulis sebagai tambahan kepada ilmu rumahtangga kepada mereka yang telah bergelar suami dan memiliki isteri.

Berikut ini seni meraba payudara wanita yang dimaksudkan,

1 - Seni Sentuhan Tangan Berterusan
Sepertimana payudara wanita yang memiliki berbagai saiz dan bentuk, cara meraba payudara wanita juga perlukan berbagai cara. Ini kerana ghairah asmara wanita itu tidak semuanya sama. Ada wanita yang suka dan mudah 'turn on' dengan sentuhan-sentuhan halus dan lembut, tetapi ada wanita yang perlukan sentuhan yang nakal dan sedikit kasar baru terbangkit ghairahnya.

Meraba payudara juga ada peraturannya iaitu bila meraba payudara, jangan tertumpu kepada satu sahaja. Payudara elok diraba dan dimainkan secara serentak kiri dan kanan ataupun bertukar ganti tetapi dengan jangka masa yang sama.

Mulailah dengan melakukan sentuhan yang lembut dan perlahan-lahan dengan tangan anda yang terbuka. Biarkan pasangan merasa dan menikmati sentuhan tangan anda sementara anda juga boleh menikmati permulaan perjalanan ghairah yang bakal anda berdua lalui.
Seterusnya lanjutkan sentuhan tangan anda dengan gerakan putaran pada payudara samada putaran ke kiri atau pun ke kanan. Disarankan cuba cara ini - letakkan tapak tangan anda iaitu tangan kanan pada payudara kanan dan tangan kiri pada payudara kiri, biar pusat tapak tangan berada tepat pada puting dan areola payudara. Gerakkan jari-jari anda membuat gerakan secara putaran perlahan-lahan. Kemudian gerakkan pula jari-jari ke bahagian puting payudara diikuti dengan cubitan nakal. Lakukan secara serentak di kedua-dua belah payudara. Ulangi gerakan beberapa kali.Gerakan yang dilakukan secara konsisten pasti akan menyenangkan pasangan anda dan membuat ghairahnya memuncak.

Dalam masa anda melakukan gerakan ini perhatikanlah gerak tubuh pasangan anda. Kenali tanda-tanda dari deruan nafas dan gerak bahagian-bahagian tubuhnya untuk anda memastikan tahap rangsangan yang anda telah berikan. Jika sukar untuk memastikannya, jangan segan bertanya. Tanya pasangan anda samada dia menikmati apa yang anda lakukan. "Sayang suka tak?Mau slow macam ni atau kuat lagi?" contohnya. Sudah pasti anda tahu macamana mahu bertanya pada pasangan anda kan. Usah ragu kerana ini penting agar sesi bersetubuh anda berdua akan terus 'membara' dan memberikan kepuasan.

2 - Seni Jilatan Payudara
Setelah anda melakukan seni meraba payudara dengan sentuhan tangan, lanjutkan lagi acara rangsangan dengan meneruskan seni meraba payudara melalui jilatan lidah pula. Hangat ghairah pasangan yang membara usah dbiarkan lama. Mulakan dengan sentuhan lidah anda pada puting payudara pasangan. Jilat pada puting secara memutar diikuti dengan sedutan mulut dan gigitan kecil. Bahagian areola juga jangan dilupa. Jilat atau hisap dan gigit-gigit nakal bahagian areola payudara pasangan anda. Kemudian bolehlah diteruskan jilatan,hisapan dan gigitan ke bahagian yang lain terutama bahagian pangkal bawah payudara dimana bahagian tersebut merupakan antara bahagian yang sensitif pada payudara wanita.

Lakukan seni jilatan payudara secara bergilir-gilir pada kedua-dua belah payudara pasangan. Jika ingin menumpukan jilatan pada sebelah payudara terlebih dulu, yang sebelah lagi jangan dibiarkan. Sambil melakukan jilatan pada yang satu, rangsanglah yang sebelahnya menggunakan seni sentuhan tangan.

Ketika seni jilatan payudara ini dilakukan, interaksi anda dan pasangan juga amat penting. Kenal pasti apakah keinginan pasangan anda.

3 - Seni Ekstra Sensual
Seni ekstra sensual ini adalah adaptasi dari teknik seks moden. Mungkin bagi sesetengah orang menganggap seni ini agak ekstrem dan segan untuk melakukannya kerana seni ekstra sensual ini menggunakan bantuan unsur/bahan lain untuk rangsangan. Tetapi hakikat yang perlu diketahui, sesi bersetubuh sebenarnya memerlukan kreativiti dan juga inisiatif anda serta pasangan demi mencapai tahap ghairah dan kepuasan seksual yang diidamkan.

Antara seni ekstra sensual yang boleh anda lakukan antaranya adalah;
- Main Geli-Gelian -
Boleh menggunakan mainan atau benda yang berbulu halus dan lembut. Rangsang payudara dan bahagian puting dengan sentuhan sentuhan nakal. Untuk lebih seronok,kenakan blindfold(penutup mata) pada pasangan anda. Biar dia tertanya-tanya sentuhan apakah yang dirasakan bila mainan berbulu tadi menyentuh payudaranya. Rasa geli pada payudara dan juga tanda tanya dimindanya bakal membuatkan bara asmaranya menyala.

- Main Sejuk Panas-
Gunakanlah minyak urut dan oleskan sedikit pada payudara pasangan anda. Ratakan minyak urutan tadi pada seluruh payudaranya sambil membelai-belai lembut. Kehangatan minyak urut dan belaian jari-jari anda akan memberikannya pengalaman erotik yang indah.
Boleh juga menggunakan ketul ais dan sentuhkan ais tersebut pada puting, ratakan sentuhan ais pada areola serta seluruh payudara pasangan anda. Dingin ais akan membuat saraf payudaranya rasa sengal-sengal sejuk hingga ke seluruh tubuh. Puting payudaranya akan cepat ereksi dan mengeras selari meningkatnya tahap keghairahan.

- Main Sedap Manis-
Sepasang payudara ibarat buah ranum yang sedap dan lazat. Tidak salah kan tambahkan lagi kelazatan dengan menggunakan krim cinta perisa buah-buahan atau kalau tiada krim cinta boleh juga gunakan jeli atau coklat. Sapu krim cinta/jeli/coklat pada puting dan ratakan keseluruh bahagian areola payudara pasangan. Kemudian mulailah menjilat payudaranya. Sambil anda merasa manis sedap,pasti pasangan anda juga terangkat ghairahnya melihat keenakan anda menikmati payudaranya.

Demikianlah beberapa seni meraba payudara wanita yang dapat dikongsikan. Suka di ingatkan sekali lagi, seni ini didedahkan khusus kepada mereka yang telah berkahwin dan memiliki isteri. Bagi yang masih bujang, anggaplah sebagai pengetahuan saja buat masa sekarang. Mungkin setelah berkahwin nanti ada juga gunanya untuk anda.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet