Titik Berahi Wanita Yang Sering Diabaikan Lelaki

Titik Berahi Wanita Yang Sering Diabaikan Lelaki-Spices Of Heart

Titik Berahi Wanita Yang Sering Diabaikan Lelaki | Pasti ramai lelaki yang telah berkahwin arif dan tahu titik-titik berahi seorang wanita. Namun begitu ternyata masih ada bahagian-bahagian sensitif pada tubuh wanita yang sering diabaikan oleh lelaki ketika berhubungan intim.
Bahagian-bahagian tubuh tersebut jika mendapat sentuhan yang berterusan mampu memberikan rangsangan dan keghairahan yang hebat pada wanita.

Bahagian-bahagian tubuh wanita yang dimaksudkan adalah;

1.Bahagian Tepat Atas Vagina
Bahagian yang berada betul-betul tepat di atas Vagina dikenali dengan nama Mons Pubis(rujuk wikipedia),merupakan bahagian sensitif wanita yang jarang sekali disentuh. Sedangkan bahagian ini adalah salah satu titik berahi wanita yang mampu memberikan orgasme jika dirangsang secara berterusan.

2.U-Spot
Kebanyakan lelaki lebih mengenali G-Spot sebagai titik berahi wanita tetapi jarang sekali yang mengetahui ada titik berahi lain yang jika dirangsang mampu memberikan kenikmatan berganda buat wanita iaitu U-Spot. Jika G-Spot berada pada bahagian dalam Vagina, U-Spot pula berada pada bahagian luar iaitu diantara hujung uretra dan lubang Vagina. U-Spot ini bila di sentuh boleh menaikkan ghairah wanita dengan amat cepat.

3.Bibir
Bahagian bibir wanita mungkin biasa bagi lelaki tetapi apa yang dilupakan ialah bibir merupakan bahagian erotik yang mudah membuatkan wanita berahi dan rangsangan pada bibir sebenarnya perlu dilakukan secara berterusan. Bukan sekadar ketika foreplay, jangan lupakan bibir pasangan anda sepanjang anda melakukan hubungan intim.

4.Tengkuk
Bahagian tengkuk belakang leher memiliki banyak saraf yang boleh dirangsang untuk membuatkan sesi hubungan intim lebih mengasyikkan. Ketika merangkul pasangan, cubalah berikan sentuhan dan belaian pada bahagian ini.

5.Paha
Paha merupakan bahagian sensitif wanita yang cukup mudah dirangsang tetapi sering diabaikan.Bahagian dalam paha paling sensitif bila diberikan belaian,usapan dan sentuhan yang lembut.

Jadi buat lelaki semua, bahagian-bahagian yang dimaksudkan diatas jangan dilupakan ketika berhubungan intim dengan pasangan anda. Pasti ianya akan menjadi titik-titik berahi yang boleh membuatkan pasangan anda lebih berghairah. Semoga kehidupan seks anda dan pasangan sentiasa erat dan membahagiakan.

Baca Juga - 7 Titik Ghairah Buat Wanita Berahi

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet