12 Gelaran Nama Alat Kelamin Lelaki Mengikut Istilah Arab

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Masih ingat tulisan saya tentang gelaran nama alat kelamin perempuan sebelum ini?Andai masih ingat baguslah tetapi kalau anda sudah terlupa,boleh rujuk kembali di sini saja.

Sebelum ini kita telah pun mengetahui sebanyak 24 gelaran nama alat kelamin wanita mengikut istilah Arab,kali ini apakata kita lihat pula apa nama gelaran yang diberikan pada alat kelamin lelaki.Juga mengikut istilah dalam bahasa Arab.

Sebenarnya ada banyak sekali istilah yang merujuk kepada gelaran nama alat kelamin lelaki mengikut jenis dan sifatnya yang berbeza.Disini saya akan senaraikan sebanyak 12 gelaran nama sebagai pengetahuan untuk anda semua serta untuk saya juga.

Gelaran nama yang utama dan memgambarkan tentang semua jenis dan sifat alat kelamin lelaki dalam istilah Arab adalah 'Al zakar'(zakar).Dan gelaran-gelaran nama yang lain khusus merujuk jenis dan sifatnya adalah..


1)Al mokcheuf (Si kembara)
Ia zakar yang tidak segan-segan naik berdiri tegak.Ia juga tidak takut untuk memasuki faraj yang belum pernah dikenalinya.Tak pernah hormat dan peduli apa pun serta tidak tahu segan silu.Ia ibarat sifu dalam mengenal keadaan faraj dan setelah masuk ia pasti akan kembara ke segenap sudut mencari kelembapan,kesegaran dan kehangatan yang dimahukannya.Maklumlah tak semua faraj yang nampak cantik dan indah diluar itu sama juga keadaan didalamnya.Itulah sebabnya ia sentiasa ingin mengembara dari faraj ke faraj yang lain demi menemukan jawapan kepada keinginannya.

2)Al hamama (Merpati)
Gelaran nama ini diberi kerana selepas berdiri,zakar ini cepat longlai,layu dan kelihatan seperti burung merpati yang duduk bertenggek diatas telurnya.

3)Al heurmak (Yang gigih)
Zakar ini apabila tegak berdiri,kepalanya bergerak gerak meninjau dan mencari faraj untuk masuk ke dalamnya.Selepas dapat masuk ia seolah-olah tidak mahu keluar-keluar lagi.

4)Al hammache (Perangsang nikmat)
Zakar ini sentiasa saja keluar masuk keluar masuk sambil menggaru-garu dinding ruang dalam faraj.Kelakuannya ini ternyata memberikan nikmat dan keseronokan yang teramat kepada tuannya(perempuan).

5)Al naase (Penidur)
Ianya keras dan panjang saiznya apabila tegang dan berada didalam faraj.Namun setelah memuntahkan spermanya,ia serta merta menjadi kecut dan lembik seolah-olah tertidur.Ada juga jenis ini yang tertidur apabila berada didalam faraj.

6)Al zodamme (Tuil)
Diberi gelaran ini kerana apabila ia berada didepan pintu faraj yang tertutup,ia akan mencungkil-cungkilnya sehingga dapat masuk ke dalam.Ibarat kambing jantan yang tengah biang.

7)Al khiade (Tukang jahit)
Zakar ini tidak memasuki liang faraj sebelum kepala zakarnya menindih-nindih persekitaran permukaan faraj terlebih dulu.Setelah benar-benar terangsang,barulah ia menembus masuk.

8)Al aouame (Perenang)
Jenis ini,apabila ia masuk ke dalam faraj,ia tidak berdiam diri di satu tempat saja.Ia akan berpusing kiri kanan,ke atas ke
bawah,ke depan dan belakang,bergerak-gerak seolah sedang berenang di dalam kolam.

9)Al deukkak (Penjaring)
Apabila kepala zakar jenis ini berada hampir pada pintu faraj,ia memberikan ketukan halus.Jika pintu faraj dibuka ia masuk,tetapi jika tidak ada jawapan,ia terus mengetuk hinggalah diizinkan masuk.Maksud 'mengetuk pintu' adalah geselan kepala zakar dicelah bibir faraj sehingga permukaan faraj itu menjadi lembab dan basah.Kelembapan dengan air pelincir di permukaan inilah yang dimaksudkan dengan 'pintu dibuka'.

10)Al dekhal (Pemecah rumah)
Zakar jenis ini apabila berada di depan pintu faraj yang bertanya,''apa yang engkau mahu?''.Ia akan menjawab,''aku mahu masuk!''. Balas faraj pula,''mana mungkin,badanmu ini besar sangat.''. Tetapi ia tetap mendesak dengan mengatakan biar kepalanya saja yang menjenguk ke dalam.Kemudian ia akan menggesel-geselkan kepalanya dicelah bibir faraj sehingga lembab dan basah.Maka dimasukkan kepalanya dan selepas itu berderap memasukkan keseluruhan badannya.

11)Al khorrate (Yang berkeliaran)
Zakar ini hadir bagaikan mempunyai urusan teramat penting.Mengetuk-ngetuk sana sini pintu faraj tanpa malu,memeriksa setiap penjuru,kiri kanan,depan belakang,dan tidak semena-mena terus menerobos masuk ke dalam sampai ke pangkal dan memuntahkan spermanya.

12)Mochefi al relil (Penyejuk berahi)
Gelaran ini khas diberikan kepada zakar yang berbadan besar,kuat dan memiliki stamina yang hebat untuk bertahan dalam jangka masa yang lama.Ia pasti akan dapat memuaskan mana-mana empunya faraj.Ia juga memiliki sifat sebagai penyejuk api berahi tuannya.Apabila berdepan dengan pintu faraj yang tertutup,ia akan merayu dan berjanji,''duhai kekasih jantung hatiku,izinkanlah aku masuk,aku tidak akan lama didalam.'' Namun setelah dibenarkan masuk,ia akan memungkiri janjinya.Ia akan berendam lama-lama,bergerak dan menyelongkar ke segenap ruang faraj serta tidak akan keluar sehingga ia puas dan memuntahkan spermanya.Walaupun faraj bersungut,''engkau penipu,memungkiri janjimu! Kata ingin masuk sekejap saja.''. Lalu ia pun menjawab,''sudah tentu aku tidak akan berhenti sehingga bertemu pangkal rahimmu darling: bila aku temuinya,nanti aku segera keluar.'' Pujuk rayunya membuat faraj membuka liangnya dan rahim tertonjol menemui kepala zakar yang akhirnya puas hati dan panas berahinya dapat disejukkan.

Sekian.Semoga bermanfaat.

Ulasan

  1. kalau punya q yang mana yah belum pernah coba sih, maklum kawan aq masih belum nikah hehheheheh

    BalasPadam
  2. Ternyata ada banyak gelaran ^_^

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

5 Tuntutan Wanita Dari Lelaki