Bahagian Badan Yang Disukai Wanita Untuk Diciumi




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Tulisan hari ni adalah sinambungan dari tulisan kelmarin berkenaan dengan ciuman.

Ramai mengetahui bahawa ciuman merupakan salah satu cara terbaik untuk mengeratkan keintiman antara dua insan yang saling sayang menyayangi.Kaum wanita sememangnya sukar untuk menafikan bahawa ciuman dari pasangan lelaki mereka adalah satu hal yang sentiasa diinginkan.

Bagi kaum lelaki pula memberikan ciuman yang terbaik adalah satu hal yang harus dititikberatkan.Apatah lagi ciuman merupakan langkah utama untuk menggoda wanita kesayangan anda ke arah perasaan dan keadaan sensualiti yang anda inginkan.

Sebagai panduan buat anda kaum lelaki semua,teruskan membaca untuk mengetahui beberapa bahagian badan yang disukai wanita untuk diciumi.Ini pastinya akan membuat anda lebih arif mengenal bahagian mana pada badan wanita anda yang perlu anda ciumi untuk mengeratkan lagi keintiman antara anda berdua.

Selain dari bibir,sebenarnya ada beberapa lagi bahagian badan wanita yang perlu diberi perhatian untuk anda ciumi kerana nescaya si dia akan penasaran atas apa yang anda lakukan.Nak tahu?
Mari kita semak bersama!

Telinga
-Ciuman yang lembut di telinga wanita akan menimbulkan 'sengatan keseronokan' yang tidak terhingga kepadanya.Gigitan halus ke cuping telinga disertai dengan hembusan lembut nafas anda pastinya membuatkan si dia bergelora didatangi ghairah sensual yang mendalam.

Muka
-Ciuman pada bahagian muka wanita seperti mencium di pipi,dahi,hidung, mendatangkan rasa keintiman yang hebat buatnya.Lahirkanlah rasa kasih sayang anda pada si dia.

Leher
-Ciuman pada bahagian leher boleh dilakukan selepas mencium bibirnya terlebih dulu.Atau berilah kejutan dengan memeluk si dia dari belakang sambil mencium belakang lehernya.Berilah ciuman lembut di selang-seli kan dengan gigitan-gigitan halus.Ini akan memberikan si dia perasaan aman,tenang dan sudah semestinya dia amat senang dengan apa yang anda lakukan.

Buah dada
-Ini adalah bahagian sensitif yang tidak dinafikan akan membuat wanita jadi penasaran dibuai rasa ghairah dan berahi.Malah para lelaki juga rata-ratanya suka menciumi bahagian ini.Berilah ciuman di seluruh buah dada si dia secara lembut sambil lidah anda dimainkan disekitar areola disertai dengan jilatan,hisapan dan gigitan yang halus di bahagian puting.Usah hairan jika tak lama si dia bersedia untuk ke 'next chapter'.

Pinggul
-Ramai yang tidak sedar,tetapi inilah salah satu antara bahagian 'super sensitive' pada badan wanita.Ciuman secara perlahan-lahan,gigitan halus,hisapan,jilatan lidah anda tentunya membuat si dia melayang ke syurga berahi yang tersendiri.Dan usah hairan sekiranya ciuman anda beralih ke 'the ultimate sensitive part' si dia.

Tentunya ada lagi bahagian-bahagian lain badan mereka yang disukai kaum wanita jika diciumi oleh lelaki.Semuanya terpulang pada diri seseorang wanita itu.Namun,apa yang penting bagi lelaki adalah memberikan ciuman terbaik dengan rasa cinta yang mendalam dan ikhlas.

Sekian.Semoga bermanfaat.

Ulasan

  1. adussss... terseksa membacanya.. hu3
    nakai sungguh lelaki itu..

    BalasPadam
  2. tips yang bagus sob

    BalasPadam
  3. kalau saya masih belum berani menerapkan hal2 diatas, masih kecil soalnya, belum cukup umur

    BalasPadam
  4. Bagus.. Ini pengetahuan.. Jangan ada yang fikir nak buat selagi belum halal ya..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet