Keinginan Lelaki Ketika Seks

Spices Of Heart

Keinginan Lelaki Ketika Seks-Dalam hubungan seks,kebanyakan lelaki boleh dikatakan mempunyai tujuan yang sama iaitu melakukan seks yang terbaik demi memuaskan wanita.Walau kadangkala sikap lelaki sedikit ego dan tidak mahu kalah ketika seks,namun sebenarnya lelaki juga punya keinginan tertentu yang didamba-dambakan dilakukan oleh wanita.

Antara keinginan-keinginan tersebut seperti berikut ini..

Pakaian Seksi
-Pada lelaki tubuh wanita yang dibalut dengan pakaian yang sedikit terbuka,seksi dan menggoda lebih mengundang keghairahan dari tubuh telanjang tanpa seurat benang.Misalnya melihat wanita memakai lingerie nipis yang menampakkan lekuk-lekuk indah tubuh bagaikan satu keasyikan dan memberikan 'elemen adventure' yang tersendiri kepada lelaki.

Kawalan Wanita
-Bukan selalu lelaki mahu menjadi kapten dalam 'permainan'.Kadangkala lelaki lebih suka jika wanita yang lebih beraksi,mengarah,memimpin,melakukan apa yang wanita mahukan atau pun meminta lelaki melakukan apa yang disukai.

Fantasi Dan Variasi
-Lelaki juga memang suka berfantasi dan suka melakukan seks di mana saja samada di kamar tidur,di bilik mandi,di dapur,di garaj kereta dan lain-lain.Malahan ada sesetengah lelaki yang sukakan variasi seks yang agak nakal misalnya melakukan seks saat makan malam,beraksi seolah hero dan heroin filem serta bermacam-macam lagi asalkan ianya mampu memberikan keseronokan kepada wanita.

Seks Selepas Bertengkar
-Agak mengejutkan tetapi ternyata seks yang dilakukan selepas pertengkaran mampu memberikan keghairahan dan tingkat berahi yang hebat.Setiap aksi seks yang dilakukan,ibarat usaha menyalakan kembali api cinta antara satu sama lain yang padam ketika terjadinya pertengkaran.

Seks Mulut(Oral Seks)
-Lelaki memang tidak ragu-ragu melakukan seks mulut demi memberikan kepuasan kepada wanita.Oleh itu,lelaki juga berharap wanita mahu melakukan hal sama terhadap organ peribadinya tanpa diminta atau pun terpaksa.Lelaki dambakan wanita dapat memahami dan ingin menikmati bersama-sama kenikmatan yang dirasakan bila melakukan seks mulut.


Demikianlah beberapa keinginan umum kaum lelaki ketika melakukan seks.Nyata sekali,kebanyakannya lebih kepada keinginan agar hubungan seks yang dilakukan bukan saja mampu memberikan kepuasan kepada lelaki,tetapi kepada wanita juga.Dan itulah sebenarnya yang menjadi tujuan utama lelaki.Agar wanita puas dan seronok menikmati seks yang diberikan.

Ulasan

  1. sory sob baru bisa mampir sekarang cz banyak kaegiatan offline yang harus di selesaikan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet