24 Gelaran Nama Yang Diberikan Pada Alat Kelamin Perempuan Mengikut Istilah Arab|Bacaan Dewasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Terlebih dahulu saya ingin menegaskan bahawa tulisan saya kali ini bukan bertujuan dan mempunyai niat buruk.Ianya sekadar memberikan pengetahuan buat semua terutama kepada mereka yang berada di alam rumahtangga.Semoga ia boleh dijadikan sebagai panduan atau rujukan buat semua kerana pada pendapat saya tiada salahnya jika kita mencari pengetahuan dan mendalami ilmu tentang seks disebabkan seks itu merupakan keperluan batin setiap manusia yang hidup di muka bumi ini.Harapan saya agar ianya tidak disalahertikan oleh mana-mana pihak sekalipun.

Jika menurut istilah bahasa Arab ada banyak gelaran nama yang diberikan pada alat kelamin perempuan untuk menerangkan jenisnya yang bermacam-macam bentuk dan sifatnya.Disini saya senaraikan sebanyak 24 istilah dan sedikit keterangan mengenainya.

1)Al faraj (faraj)
Ini adalah gelaran utama yang diberikan kepada alat kelamin perempuan.Nama ini diberikan kerana sifatnya yang akan membuka dan menguncup apabila ingin disetubuhi.

2)Al keuss (Vulva)
Khusus merujuk kepada alat kelamin perempuan yang muda.Ianya amat empuk dan bulat bentuknya,bibirnya panjang,dengan belahan yang besar,tepian liang dan bibirnya juga seimbang dan sama saiz.Ianya lembut,menggiurkan dan amat sempurna serta merupakan yang terbaik antara semua bentuk alat kelamin wanita.

3)Al kelmoune (Yang menggiurkan)
Istilah yang diberikan juga kepada alat kelamin perempuan muda.

4)Al ass (Yang kuno)
Ianya dimaksudkan bagi semua jenis dan bentuk alat kelamin perempuan.

5)Al zerzour (Cerucuk penahan)
Alat kelamin anak dara sunti yang berbulu perang kemerahan.

6)Al cheukk (Si sepek)
Alat kelamin perempuan yang kurus kering dengan bentuknya yang leper seolah-olah tidak berdaging.

7)Abu tertour (Yang berbalung)
Yang mempunyai balung berwarna kemerahan seperti balung ayam jantan.Ia akan naik membengkak apabila terangsang nafsu berahi.

8)Abu khochime (Berhidung kemek)
Alat kelamin yang berbibir nipis dengan 'lidah' yang kecil terutamanya pada dara sunti.

9)Al gueunfind (Landak)
Alat kelamin perempuan tua yang kering dan ditumbuhi bulu-bulu keras seolah-olah duri landak.

10)Al sakouti (Yang senyap)
Diberikan pada alat kelamin wanita yang tidak membuat sebarang bunyi ketika bersetubuh.

11)Al deukkak (Yang mengepit)
Gelaran ini diberikan kerana ianya akan mengepit dengan kuat 'kekasihnya' ketika bersetubuh.Pada mula ia akan bertindak seolah menolak kekanan kekiri 'kekasihnya' dan kemudian barulah menghisap masuk sampai ke pangkal.

12)Al tseguil(Yang mendesak)
Alat kelamin perempuan yang penuh ghairah dengan nafsu yang sentiasa menyala-nyala.Walaupun berkali-kali menerima kedatangan 'kekasihnya' keluar dan masuk namun ia tidak pernah merasa puas.

13)Al taleb (Perindu)
Alat kelamin yang terdapat pada segelintir perempuan.Sesetengahnya merupakan tabii,yang lain kerana kehausan seks yang lama tidak dirasakan.Ianya meruap-ruap inginkan 'kekasih' dan bila mendapatkannya,sukar untuk ia lepaskan selagi belum terpadam api nafsunya.

14)Al hacene (Si cantik)
Permukaannya yang putih melepak,tembam dan berbentuk seperti kubah tanpa sebarang kecacatan.Sukar melarikan mata apabila terpandangkannya.Ia akan membuatkan 'kekasihnya' yang tidur boleh bangun dan berdiri tegak serta merta.

15)Al neufkkah (Yang membengkak)
Diberikan gelaran ini kerana apabila 'kekasihnya' datang rapat dan menyentuh,bibirnya akan membengkak.Ianya juga dapat memberikan nikmat yang amat sangat kerana ketika klimaksnya,ia akan mengemut-ngemut 'kekasihnya' dengan kuat.

16)Abu djebaha (Yang tersembul)
Bentuk dalamannya seolah ingin tersembul keluar dengan ari-arinya luas seperti dahi.

17)Al ouasa (Yang luas)
Digelar kerana saiznya yang besar.Walaupun ia kelihatan sebagai mantap dan ketat seolah-olah sukar untuk masuk,tetapi apabila datang 'kekasihnya' menyentuh,pintunya akan terbuka luas.

18)Al dride (Yang besar)
Ianya panjang dan lebar,iaitu sangat ketara seluruhnya,pada kiri kanannya,pada bahagian atas(pubis) dan pada bahagian bawahnya(perineum).Amat cantik untuk dilihat ibarat madah pujangga;
'putih melepak bak kapas,bulatnya bulan purnama,panasnya bagai matahari,baunya semerbak kasturi.'
Gelaran al dride juga diberikan kepada alat kelamin perempuan yang berbentuk tembam dan gemuk.Kira dia duduk dan meletakkan peha kiri ke paha kanannya,alat kelaminnya bagaikan tersembul.

19)Abu beldoun (Si tamak)
Ianya ibarat mulut yang boleh menelan apa saja tambah-tambah bila tidak dapat 'makan' dalam jangka masa yang panjang.

20)Al mokaour (Yang sangat dalam)
Alat kelamin wanita yang mempunyai rahim yang jauh kedalam.Ia memerlukan 'kekasih' yang panjang untuk sampai ke dasar dan memuaskannya.

21)Abu cheufrine (Sepasang bibir)
Dimaksudkan pada alat kelamin yang amat dewasa bagi perempuan yang gemuk susuk tubuh badannya.

22)Abu dungra (Si bongkok)
Yang mempunyai ari-ari yang besar dan tembam,tersembul dan turun kecelah kelangkang.

23)Al rorbal (Pengayak)
Apabila menerima 'kekasihnya',ia akan mengayak ke kiri ke kanan,ke atas ke bawah serta ke luar dan ke dalam hinggalah tercapai kemuncak nikmatnya.

24)Al hezzaz (Yang resah)
Apabila masuk 'kekasihnya' ia bergerak dengan hebat sehingga kepala 'kekasihnya' bersentuhan pada pangkal rahimnya hinggalah sampai klimaks.

Demikianlah antara gelaran yang diberikan pada alat kelamin perempuan.Semoga ianya bermanfaat.

Ulasan

  1. saya pernah baca sebuah buku, maaf nih, alat kelamin perempuan bisa dilihat dengan cara melihat mulutnya, maksudnya kalau mulutnya lebar alat kelaminnya juga lebar, kalau mulutnya kecil alat kelaminnya juga kecil, maaf kalau salah, nambah pengetahuan saya

    BalasPadam
  2. Mgkn benar juga gan,sebab kalau ikut petua org2 tua pun memang ckp mcm tu.

    BalasPadam
  3. Selepas aku baca, sekarang aku dah tahu, ternyata ada banyak istilah tentangnya..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet