Seks Mulut Dambaan Wanita

Spices Of Heart

Seks Mulut Dambaan Wanita-Seks mulut atau pun lebih dikenali sebagai oral seks memang disukai oleh wanita kerana ia mampu memberikan keghairahan yang hebat dan cukup berkesan sebagai kunci kepada orgasme yang sebenar.

Tetapi seks mulut juga boleh menjadi sesuatu yang menjengkelkan jika tidak dilakukan dengan betul mengikut keinginan wanita.Lalu bagaimana caranya melakukan seks mulut yang disukai wanita?

Ingin tahu?Jom ikuti langkah-langkah tepat melakukan seks mulut kepada pasangan anda..

1)Mulakan dengan pemanasan(foreplay) ringan seperti berkucup-kucupan dan saling belai membelai antara anda dan pasangan.Berilah sentuhan lembut kepada bahagian badan yang membuat ghairahnya naik seperti payudara dan punggungnya.

2)Bila ghairah pasangan naik,biarkan dia berbaring dengan selesa.Ini penting kerana keselesaan pasangan akan membantu kepada tumpuannya bila menikmati keseronokan yang bakal anda berikan.

3)Berilah pujian tentang keindahan tubuhnya dan mulalah anda berada dikelangkangannya.Oleh kerana alat kelamin wanita mempunyai berbagai bentuk dan rupa,pujilah juga alat kelaminnya yang anda sukai itu sambil menyentuh lembut.Beri kucupan pada bahagian dalam paha dan sekitar alat kelamin pasangan untuk membuat ghairahnya makin memuncak.

4)Beri kucupan permulaan pada alat kelamin pasangan.Kemudian tariklah dengan lembut bibir-bibir alat kelaminnya,berilah jilatan pada dinding bahagian dalamnya.Lihatlah samada klitorisnya masih ditutupi dengan kulit penutupnya atau tidak.Jika masih tertutup,beri rangsangan dengan mengucup,menghisap,menggigit-gigit halus kulit penutup tersebut atau gosok perlahan dengan jari hingga klitorisnya mengeras dan menampakkan diri.

5)Kemudian,anda boleh menggunakan lidah anda untuk meneroka bahagian dalam alat kelamin pasangan.Atau anda boleh membuat mulut anda dalam bentuk 'O' dan memasukkan alat kelaminnya sambil menghisap lembut.Jika ghairahnya makin meninggi,kuatkan lagi hisapan anda dan tambah tempo hisapan sehingga punggungnya terangkat-angkat menyerap kenikmatan.

6)Teruskan aksi anda sambil disertai dengan rangsangan menggunakan tangan dan jari jemari.Jangan berhenti sebelum pasangan benar-benar ghairah atau pun mencapai orgasme pertamanya.

Sememangnya seks mulut jika dilakukan dengan baik,mampu memberi kenikmatan yang hebat kepada wanita.Bila melakukan seks mulut,jangan berhenti sebelum pasangan meminta berhenti atau meminta 'aksi selanjutnya' kerana hal inilah yang biasanya membuat wanita merasa jengkel dengan seks mulut.Ingatlah,dalam hubungan seks,berilah kenikmatan kepada wanita maka dengan itu anda juga akan menikmati kenikmatan darinya.

Sekian.Semoga kehidupan seks anda semua tetap menyeronokkan dan harmoni sentiasa.

Ulasan

  1. Info yang merangsangkan..bagus,boleh menambahkan ilmu pengetahuan! hehe

    BalasPadam
  2. @elih japahar-
    terimakasih,moga bguna.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tiada Toleransi Buat Spammer.
Komen Berisi Link Akan Dihapus.

Catatan popular daripada blog ini

8 Teknik Onani Bagi Lelaki

Cerita Main Dengan Makcik Hajjah

Pakistan Jual Karpet